dede Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Gregorianska körer, en minimoog, vitt brus, baklängestejper. Där finns plats! 😮
Vallhagen Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Säg ett tufft hårdrocksband som sjunger på svenska då 😆 Jag sjunger på svenska. Jag är skittuff 🙂 BU! *** ursäkta ynot. Vi spammar din tråd. Men det ger ju en BUMPeffekt oxå!
Wernborg Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 (redigerat) Har du väckt bandet än 😄 Vet inte vad jag hade i öronen igår. Tycker bara det låter coolt nu. Redigerat 3 december 2006 av Wernborg
ynot Postat 3 december 2006 Trådstartare Postat 3 december 2006 (redigerat) Har du väckt bandet än 😄Vet inte vad jag hade i öronen igår. Tycker bara det låter coolt nu. dÅ låter jag killen vara tycker nog att längden är ok som den är kommer strax en nyare med div skum grejer alla dede Your browser does not support the HTML5 audio tag denna ligger i början oxå en synt är skit hög hörde jag nu den kommer att sänkas... Redigerat 3 december 2006 av ynot
ynot Postat 3 december 2006 Trådstartare Postat 3 december 2006 (redigerat) Har ett problem vilket lyder har svårt att sluta med skumma grejor..Därföt har jag inte använd det så mycket det senaste halvåret.Tacker för kommentarerna som fick mig att våga. Men behöver nog hjälp med att hålla formen ,,, när jag knaprar små godis.. 😄 MR y Redigerat 3 december 2006 av ynot
Jejje Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Hårdrock på svenska funkar ju bra ju! Men jag tänker bara på LOK 😄 De är så fjantiga 😄 Men det är ju bara ETT band!? Nu tycker jag allt att du generaliserar ett snäpp för mycket! Säg ett tufft hårdrocksband som sjunger på svenska då 😆 LOK!!! 😉
ynot Postat 3 december 2006 Trådstartare Postat 3 december 2006 Eller varför inte VASS.... 😄 blygsamt
Jejje Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Eller varför inte VASS.... 😱 blygsamt Blygsamhet är för mesar 😮
ynot Postat 9 december 2006 Trådstartare Postat 9 december 2006 bumpar för en lite uppdatering omgjort...lite klurigheter,,
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.