Joelstromgren Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 (redigerat) Det allmänna Kebabtråden, Här diskuteras kebab och dylikt. ROCK ON! Redigerat 2 december 2006 av Joelstromgren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 Nja... mer sugen på typ godis... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joelkarlsson Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 en? snarare 3-4 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joelstromgren Postat 1 december 2006 Trådstartare Dela Postat 1 december 2006 en? snarare 3-4 😄 ja för min del ja 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joelstromgren Postat 1 december 2006 Trådstartare Dela Postat 1 december 2006 neeee 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Epon Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 Käkade nyss en ruskigt god kebabpizza 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 jag åt just couscous.. mmm... 😛 o en flaska rötjut till det.. jag börjar bli full!! sen har jag 10 grolsch o två finöl o en corona o ta till i värsat fall!! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Och det här kunde du inte ta i längsta tråden istället? Viktigt ämne? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Och det här kunde du inte ta i längsta tråden istället? Viktigt ämne? 😄 😉😆 klart som fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joelstromgren Postat 2 december 2006 Trådstartare Dela Postat 2 december 2006 Och det här kunde du inte ta i längsta tråden istället? Viktigt ämne? 😄 Kebab är ett väldigt viktigt ämne och jag förklarar detta som den allmänna kebab-tråden. Avsedd för kebabsnack och dylikt. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Och det här kunde du inte ta i längsta tråden istället? Viktigt ämne? 😄 Kebab är ett väldigt viktigt ämne och jag förklarar detta som den allmänna kebab-tråden. Avsedd för kebabsnack och dylikt. 😆 Isåfall tipsar jag om Allt om Kebab där man recenserar alla kebabhak i Sverige. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joelstromgren Postat 2 december 2006 Trådstartare Dela Postat 2 december 2006 Och det här kunde du inte ta i längsta tråden istället? Viktigt ämne? 😄 Kebab är ett väldigt viktigt ämne och jag förklarar detta som den allmänna kebab-tråden. Avsedd för kebabsnack och dylikt. 😎 Isåfall tipsar jag om Allt om Kebab där man recenserar alla kebabhak i Sverige. 😉 Jo jag känner till det 😆 gottigottgott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flintan Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Folkets på folkungagatan. Bästa kebaba i stada. *slurp* Nu bliev jag hungrig. Dom har god falafel också.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joelstromgren Postat 2 december 2006 Trådstartare Dela Postat 2 december 2006 Folkets på folkungagatan. Bästa kebaba i stada. *slurp*Nu bliev jag hungrig. Dom har god falafel också.. 😆 Falafel e me fint. Men vi måste hålla oss till topic 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flintan Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Falafel e me fint. Men vi måste hålla oss till topic 😆 Sorry. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Folkets på folkungagatan. Bästa kebaba i stada. *slurp*Nu bliev jag hungrig. Dom har god falafel också.. 🥰 Håller fullständigt med, i alla fall då jag var där senast, deras kycklingkebab slår allt i detta rike...sen är ju ett faktum detta att jag är gift med en underbar kvinna från Azerbajdzjan och där betyder kebab=grillat-alltså allt som man kan grilla=kebab---fick man lära sig nåt nytt.... IDF---du skall ALDRIG dricka rötjut och sen bira ---tvärtom bira först och sedan rötjut,annars får du pannknack!!!enkel regel,,, 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flintan Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 IDF---du skall ALDRIG dricka rötjut och sen bira ---tvärtom bira först och sedan rötjut,annars får du pannknack!!!enkel regel,,, 🥰 vin och öl=magen brööl öl och vin=magen fin 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 IDF---du skall ALDRIG dricka rötjut och sen bira ---tvärtom bira först och sedan rötjut,annars får du pannknack!!!enkel regel,,, 🙂 vin och öl=magen brööl öl och vin=magen fin 🙂 Kommer precis från Hamlet...drack öl och sen vin 😄 Klara mig tydligen utan rim. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joelstromgren Postat 3 december 2006 Trådstartare Dela Postat 3 december 2006 Falafel e me fint. Men vi måste hålla oss till topic 😆 Sorry. 🙁 Inga problem 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 Fan va sugen jag blev på kebab helt plötsligt nu då! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flintan Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 Falafel e me fint. Men vi måste hålla oss till topic 😄 Sorry. 😄 Inga problem 😄 Förresten: Det allmänna Kebabtråden, Här diskuteras kebab och dylikt.ROCK ON! Borde inte falafel kvala in under dylikt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 IDF---du skall ALDRIG dricka rötjut och sen bira ---tvärtom bira först och sedan rötjut,annars får du pannknack!!!enkel regel,,, 😄 vin och öl=magen brööl öl och vin=magen fin 😄 Dagens sanning. Gjorde på fel sätt förra helgen. Satt och jobbade smuttandes på en flaska Parador under lördagseftermiddagen (som konstigt nog frammåt kvällen plötsligt var helt tom.. ) för att sedan springa på krogen och dricka öl. Var otroligt sjuk dagen efter. Polarn hade dessutom en plunta Jim Beam som det smuttades på när vi satt och pysslade under dagen... Hemligheten ligger i att man ska börja med lägsta alkoholhalt och sen stegra. Öl -> vin -> sprit = ingen bakfylla. Går man baklänges så är man dömd att bli liggande dagen efter... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 mumsar just på en kebabrulle.. mums mums Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flintan Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 Mumsar just på ärtsoppa. 10 kr för en "korv".. Jättebra mat om man är student och vill köpa tex en mikrofon till baskagge... 😉 Om man äter ärtsoppa istället för kebab i en månad så tjänar man massor. Ärtsoppa=10 kr. Kebab=50 kr. Man tjänar 40 kr per dag. Under en månad blir det ca 1200 kr. Då kan man köpa massa saker. T.ex. en sån här, eller en dylik, eller varför inte dessa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magpie Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 Ja ärtsoppa är jäkligt gott, gärna med mycket senap till och ostmacka. Jag kör den vegetariska varianten för jag äter inte malt kött. Billigt och nyttigt. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Löken (oregistrerad) Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 Idag åt jag en mäktig kebabtallrik till lunch och jag är fortfarande proppmätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 Mumsar just på ärtsoppa. 10 kr för en "korv".. Såg på ICA Maxi att de kränger plastkorvarna (risgrynsgröt/ärtsoppa/bruna bönor) av sitt eget märke för 5:90 numera... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 Jag åt en kebabtallrik med pommes frites igår till middag. Den var okej, men det var för lite sallad och för mycket pommes frites i den. Jag har en tendens att äta upp allt jättefort innan jag hunnit bli mätt och sen efteråt kommer mättnaden som en smäll och gör en nästan spyfärdig. Och med godis för 70 spänn på det var kvällen fixad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 😄 Ölkorv..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.