Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

frågan är om trummisen spelar gouda fills!? 🙁😲

Postat

Det var på tiden 🙁

gamla ostar är ju underskattade i sverige, tror det var livsmedelsverket som gick in och stoppade Pearls 1:a leveranser häromåret...-roland köpte upp hela partiet -och efter en ansiktslyftning kan vi nu se dom i digitalvaraiant (TD-6KX herrgård).

Scorpions största hits är ju alla inspelade med vällagrad cheddar....och då menar jag inte bara trummorna...

😲

Postat

eller e det trum-cheddar (shredder) som gäller??

🙁😲

Postat
🙁 ja ni är för roliga asså...undrar om man kan bygga ett set utav flensost, samla ihop 100.000 snuskiga satar och skrapa fram material, vem vill vara funktionär/kontrollant??? 😲🙁😆
Postat

Fan vad cheesy. Herrgård man runt och tror att trummor är trummor, så gör den där feta snubben så, så jävla ostmakligt ju! Helt ementalstört! Parmesatan vad arg jag blir, brie ni inte också det? En avhyvling skulle han ha!

🙁

Postat
🙁 ja ni är för roliga asså...undrar om man kan bygga ett set utav flensost, samla ihop 100.000 snuskiga satar och skrapa fram material, vem vill vara funktionär/kontrollant??? 😲🙁😆

jag e snuskig isf. jag ställer fanimej upp!

Postat
Fan vad cheesy. Herrgård man runt och tror att trummor är trummor, så gör den där feta snubben så, så jävla ostmakligt ju! Helt ementalstört! Parmesatan vad arg jag blir, brie ni inte också det? En avhyvling skulle han ha!

🙁

😲🙁

lyckades du inte klämma in fler??

😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.