Nybbe 84 Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 Hej du glade đ Jo det Ă€r sĂ„ att jag Ă€r ute efter ett program dĂ€r man kan konvertera pdf-filer till t ex ppt-filer (powerpoint-filer) Finns det nĂ„gra gratisprogram pĂ„ nĂ€tet som man kan tanka ner (helst dĂ„ ett som Ă€r fullt fungerande) Hittade ett igĂ„r men den kan bara konvertera första sidan och de har man ju ingen nytta utav om filen Ă€r pĂ„ flera sider. NĂ„gon som har nĂ„gra förslag ? Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
chrisB Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 tips: http://www.pptfaq.com/FAQ00054.htm Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 Jag rekommenderar att ta screenshots av PDF-sidorna, och lÀgga in dom manuellt i powerpoint. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Nybbe 84 Postat 2 december 2006 TrÄdstartare Dela Postat 2 december 2006 tips: http://www.pptfaq.com/FAQ00054.htm Hm, kollade in den sidan och laddade ner pptools men det funkade inte riktigt som jag ville. Men tack ÀndÄ för tipset. Jag rekommenderar att ta screenshots av PDF-sidorna, och lÀgga in dom manuellt i powerpoint. Jag lyckades inte med det. Hade varit rÀtt sÄ smidigt annars. NÄgon som har fler tips ? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 Jag rekommenderar att ta screenshots av PDF-sidorna, och lÀgga in dom manuellt i powerpoint. Jag lyckades inte med det. Hade varit rÀtt sÄ smidigt annars. NÄgon som har fler tips ? Det Àr ett enkelt sÀtt. Varför lyckades du inte? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Nybbe 84 Postat 2 december 2006 TrĂ„dstartare Dela Postat 2 december 2006 Jag rekommenderar att ta screenshots av PDF-sidorna, och lĂ€gga in dom manuellt i powerpoint. Jag lyckades inte med det. Hade varit rĂ€tt sĂ„ smidigt annars. NĂ„gon som har fler tips ? Det Ă€r ett enkelt sĂ€tt. Varför lyckades du inte? Har ingen aning om hur en gör đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
gsol Postat 2 december 2006 Dela Postat 2 december 2006 (redigerat) Jag rekommenderar att ta screenshots av PDF-sidorna, och lĂ€gga in dom manuellt i powerpoint. Jag lyckades inte med det. Hade varit rĂ€tt sĂ„ smidigt annars. NĂ„gon som har fler tips ? Det Ă€r ett enkelt sĂ€tt. Varför lyckades du inte? Har ingen aning om hur en gör đ Ăppna PDF-dokumentet sĂ„ du ser en hel sida, och tryck sen pĂ„ "Print Screen"-knappen pĂ„ tangentbordet (sitter oftast ovanför Insert, Delete, Home, End och alla dom knapparna). Ăppna dĂ€refter nĂ„got bildbehandligsprogram (Paint duger) och klistra in (Ctrl+V) sĂ„ ska bilden hamna dĂ€r. Edit: Extraknep: HĂ„ll in Alt nĂ€r du trycker pĂ„ Print Screen. DĂ„ fĂ„r du bara en bild av det program som ligger i förgrunden, sĂ„ slipper du fĂ„ med omkringliggande saker. Redigerat 2 december 2006 av gsol Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Nybbe 84 Postat 2 december 2006 TrĂ„dstartare Dela Postat 2 december 2006 Jag rekommenderar att ta screenshots av PDF-sidorna, och lĂ€gga in dom manuellt i powerpoint. Jag lyckades inte med det. Hade varit rĂ€tt sĂ„ smidigt annars. NĂ„gon som har fler tips ? Det Ă€r ett enkelt sĂ€tt. Varför lyckades du inte? Har ingen aning om hur en gör đ Ăppna PDF-dokumentet sĂ„ du ser en hel sida, och tryck sen pĂ„ "Print Screen"-knappen pĂ„ tangentbordet (sitter oftast ovanför Insert, Delete, Home, End och alla dom knapparna). Ăppna dĂ€refter nĂ„got bildbehandligsprogram (Paint duger) och klistra in (Ctrl+V) sĂ„ ska bilden hamna dĂ€r. Edit: Extraknep: HĂ„ll in Alt nĂ€r du trycker pĂ„ Print Screen. DĂ„ fĂ„r du bara en bild av det program som ligger i förgrunden, sĂ„ slipper du fĂ„ med omkringliggande saker. Okej, tack sĂ„ mycket. Ska göra ett försök đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Hazard Postat 10 december 2006 Dela Postat 10 december 2006 AnvÀnd annars Adobe Reader i fullskÀrmslÀge, fungerar perfa om man inte Àr beroende av swisch swosch mellan bilderna (och inte har audio/video i presentationen). Ett mycket bra format att ha presentationer i dÄ Reader Àr gratis och stort sÀtt alla datorer i hela vÀrlden har det. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.