mathew Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Sympathy ARTIST/GRUPP: Sunchasers GENRE: LÅTLÄNGD: ~2.50 KOMPOSITÖR: Mattias PRODUCENT: Mattias EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: MP3 160kbit STORLEK: ~3.5 mb STATUS: Det börjar likna något iaf. LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Hej! 😛 Har inte postat något nytt på ett tag eftersom jag haft fullt upp i det riktiga livet. Tänkte bara be om lite kommentarer på ett spår jag började på idag, är det något att jobba vidare på? Idéer, förslag osv, hjälp mig! 😆 Edit : Uppdaterad fredag/lördagnatt. / Matte Redigerat 2 december 2006 av mathew
Newsec Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 Det här får mig att tänka på någon filmmusik. Skulle nog passa i någon actionrulle kanske 😕 Annars är jag ej hemma i genren så mer än att det låter bra kan jag ej säga 🙂
mathew Postat 2 december 2006 Trådstartare Postat 2 december 2006 Det här får mig att tänka på någon filmmusik. Skulle nog passa i någon actionrulle kanske 😄 Annars är jag ej hemma i genren så mer än att det låter bra kan jag ej säga 😉 En actionrulle? 😄 Tack för lyssningen! Har uppdaterat och lagt upp en ny längre version nu.
Latency Postat 2 december 2006 Postat 2 december 2006 Mycket sköna harmonier. Öronen behöver dessa imellanåt. Har inte bestämt mig om jag gillar virveltrumman än. Den kanske tar lite stor plats i och med att den är ganska skarp. Fast det är en skitbra låt. Tack för lyssningen.
mathew Postat 11 december 2006 Trådstartare Postat 11 december 2006 Mycket sköna harmonier. Öronen behöver dessa imellanåt. Har inte bestämt mig om jag gillar virveltrumman än. Den kanske tar lite stor plats i och med att den är ganska skarp. Fast det är en skitbra låt. Tack för lyssningen. Tack! 😕 Ska ratta till snare'n lite bättre, och försöka färdigställa hela låten naturligtvis. Förhoppningsvis får jag på sång dessutom, om jag bara kan fixa en vokalist. / M
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.