Elvispen Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 TJolahopp, tänk länka till en låt jag gjort för första gången på detta lilla(?) forum. Den heter "Without wings" och är gjort helt av mig. Tjejen som körar heter Lina och är min flickvänn. Ni får gärna lyssna och säga vad ni tycker, den hära låten ingår i ett skolprojekt så et vore trevligt att få så mycket konstruktiv kritik som möjligt så jag vet vad jag kan göra bättre (antagligen många saker då jag är lite nybörjare). Jag länkar till en myspace sida (bara för att man kan ha större filer där och jag orkade inte mixa ner den med ännu sämre kvalitet än vad jag redan gjort) med låten och en annan låt som jag också har gjort. Without wings Namn: Without wings Längd: 5:31 Text/Musik: Elvispen Kör: Lina Jansson Text: I've been here before I saw it in your eyes it looked lite a murder the perfect crime when I was here before couldn't stand another lie this time you scared me this time I'll cry I've met an angel afraid to fly nobody ever found out why I've met the darkness deep inside my head al it ever wanted was to see me dead I'm tired of waiting I've been waiting all my life I'm tired of screaming I've been screaming al the time and when I finaly fall down I'll never be found it's something genetic deep inside my mind here comes the fist there goes a tear it's hard to fight it, the growing fear here comes the mist I'll be gone soon my dear it's growing darker, the end feels near so near I've met an angel afraid to fly nobody ever found out why I've met the darkness deep inside my head al it ever wanted was to see me dead