ViktorDenStore Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 Jag skulle vilja ta upp ämnet image och personlighet. När jag vaknade denna morgon och satte mig vid datorn såg jag att ett flertal användare – inga namn – kopierat hela min image. Jag tror ni vet vilka ni är och jag antar att ni även har slutit en pakt eftersom ni samtidigt satt på er, ska vi kalla det, min personliga estetiska utstyrsel som jag har svettats med hela sommaren. Jag talar givetvis om tomteluvorna! Ska jag tolka det som att ni fryser om öronen nu när forumet har växt och kanske blivit lite dragigare, eller ska jag tolka det som att ni är mina beundrare? *höhö* Jag vet inte men mysigt måste jag ju erkänna att det är... God jul o myspys på er 😆 .Viktor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 (redigerat) Jag förstår inte vad du pratar om. Men god jul på dig också! 😆 EDIT: Rösterna..... det var rösterna som sa åt mig att göra det.... Redigerat 30 november 2006 av ChromaWoods Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 Jag beundrar dej för att du har en baskagge som är längre än den Van Halen hade på Råsunda 1986... Jag har aldrig sett på maken, vem köper en sådan...? Toppluvan har jag googlat fram... 😆😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 Ja, dessa härmapor, borde vara STIM pengar på image, eller?!? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 30 november 2006 Trådstartare Dela Postat 30 november 2006 Lilleman: Tack! Svaret på din frågan är... ingen... hittills 🙂 Florre: Hm, ja kanske det 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 NEJ!!!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 I dessa apple-dagar heter det väl ändå iMage? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Epon Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 Kände mig bara tvungen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 Lilleman: Tack! Svaret på din frågan är... ingen... hittills På tal om din långa kagge, på Drummersunited har det skapats två trådar om din annons 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 30 november 2006 Trådstartare Dela Postat 30 november 2006 Lilleman: Tack! Svaret på din frågan är... ingen... hittills 😱 På tal om din långa kagge, på Drummersunited har det skapats två trådar om din annons 😉 😱 Va!? Varför det...? *Springer o kollar* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 Lilleman: Tack! Svaret på din frågan är... ingen... hittills 😱 På tal om din långa kagge, på Drummersunited har det skapats två trådar om din annons 😛 😉 Va!? Varför det...? *Springer o kollar* https://www.musikhuset.org/~tiger/phpBB2/vi...opic.php?t=4493 https://www.musikhuset.org/~tiger/phpBB2/vi...opic.php?t=4653 😄 Som du ser så skrev jag att jag känner dig, eller iaf vet vem du är 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 30 november 2006 Trådstartare Dela Postat 30 november 2006 Lilleman: Tack! Svaret på din frågan är... ingen... hittills 😉 På tal om din långa kagge, på Drummersunited har det skapats två trådar om din annons 😄 😛 Va!? Varför det...? *Springer o kollar* https://www.musikhuset.org/~tiger/phpBB2/vi...opic.php?t=4493 https://www.musikhuset.org/~tiger/phpBB2/vi...opic.php?t=4653 😄 Som du ser så skrev jag att jag känner dig, eller iaf vet vem du är 😱 😱 Haha... The-World-Famous-Baskagge-and-his-owner-Viktor-Den-Jävligt-Coola-och-Stooora 😄 Fidden: Höhö... nu var du allt bra rolig va ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
martinm Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 Jag har ingen personlighet. Jag tar på mig dumstruten i år igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 Men betyder inte detta att du stjälv din personlighet från Coca cola... som i sin tru stal sin från gamla myter om små tomtar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 (redigerat) Jag talar givetvis om tomteluvorna! Om man ska vara petig så stal du ju tomteluvan från tomten! Redigerat 30 november 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 30 november 2006 Trådstartare Dela Postat 30 november 2006 Men betyder inte detta att du stjälv din personlighet från Coca cola... som i sin tru stal sin från gamla myter om små tomtar? Jag...? Såvitt jag ser så har du lika mycket tomteluva på skallen som jag har! 😱 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 Men var har du skägget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 Men var har du skägget? Här 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
floaty Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 (redigerat) Äh, Viktor, vad snackar du för skit? Jag var först med den här stilen, jag har kört den i åratal! Edit: Förresten, om jag ser någon av er bära mina gängfärger i stan så... 😱 Redigerat 30 november 2006 av floaty Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 30 november 2006 Trådstartare Dela Postat 30 november 2006 Äh, Viktor, vad snackar du för skit? Jag var först med den här stilen, jag har kört den i åratal! Edit: Förresten, om jag ser någon av er bära mina gängfärger i stan så... 😱 😛 Gangbang! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 Men betyder inte detta att du stjälv din personlighet från Coca cola... som i sin tru stal sin från gamla myter om små tomtar? Jag...? Såvitt jag ser så har du lika mycket tomteluva på skallen som jag har! 😱 😛 Jamen jag härmar ju dig och inte dina föregångare! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 30 november 2006 Trådstartare Dela Postat 30 november 2006 Men betyder inte detta att du stjälv din personlighet från Coca cola... som i sin tru stal sin från gamla myter om små tomtar? Jag...? Såvitt jag ser så har du lika mycket tomteluva på skallen som jag har! 😱 😛 Jamen jag härmar ju dig och inte dina föregångare! 😎 Jahaaa... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 Fuck you all if I ain´t gonna get me another cap--focking christmas cap any way--you buggers---you filthy draggin+´aroundddd... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 Fuck you all if I ain´t gonna get me another cap--focking christmas cap any way--you buggers---you filthy draggin+´aroundddd... 🙂😕😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl Cadello Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 Jag vet inte vad ni snackar om. Jag ser inte ett skit och dessutom kliar den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 december 2006 Dela Postat 1 december 2006 (redigerat) 😉😆😆😆😆😆 Redigerat 9 december 2006 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 9 december 2006 Dela Postat 9 december 2006 Hold your horses VDS ! ! ! Jag borde inte nedlåta mig till ett genmäle i denna diskussion eftersom jag är mannen som gav luvan ett ansikte i detta forum, men.... Jag anar hur du tänkte, du har länge varit en luv-hang-around, och när jag under en längre tid varit osynlig i forumet så passade du på att försöka inta luv-tronen. Men jag varnar dig, din luv-wannabe, du rör dig nu på tätt minerad mark ! ! Det finns bara plats för en tomte i detta forum, this forum ain't big enough for the both of us för att citera en Sparkslåt. Du äventyrar alla dina julklappar genom ditt smutsiga utspel, genom att påskina att du är forumets ur-tomte ! Eftersom det trots allt lackar mot jul är jag beredd att förlåta dig, om du kryper på dina bara knän och förnedrar dig offentligt! /Urtomten, the original stuff Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 9 december 2006 Trådstartare Dela Postat 9 december 2006 ®offe du har lite fel där. Du är urtomten, the original stuff, men jag är tomteluvakungen, den store! 🙂 Sen att urtomten hade luva före tomteluvakungen kan inte tomteluvakungen göra något åt. Men tomteluvakungen kanske borde göra något som skiljer sin tomteluva från urtomtens luva. 😛 Typ... vit med julgröna ränder... 😛 .Tomteluvakungen, den store! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 december 2006 Dela Postat 9 december 2006 Jag vet inte vad ni snackar om. Jag ser inte ett skit och dessutom kliar den. 😠 Påminner om när jag hade petting med en tjeckiska... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.