Drivrutin Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 LÅTNAMN: Gonna B ARTIST/GRUPP: DrvRutin GENRE: Trance LÅTLÄNGD: 9:09 INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: Mp3 STORLEK: 6.28 MB STATUS: Färdig demo Ett projekt jag jobbat på ett tag. Tacksam för kommentarer på mixen. Gonna_B___demo.mp3
Sandgren Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Kan inte höra låten, är något fel när man klickar på den länken, kommer bara upp en massa text, testa speedy share eller va de heter o ladda upp där
Danabacken Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Kan inte höra låten, är något fel när man klickar på den länken, kommer bara upp en massa text, testa speedy share eller va de heter o ladda upp där Dra låten direkt in i spelaren (winamp eller nåt), så funkar det finemang!
Concubine Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Kan inte höra låten, är något fel när man klickar på den länken, kommer bara upp en massa text, testa speedy share eller va de heter o ladda upp där klicka spara mål som och sedan döp låten till nåt...OBS!!! avsluta med mp.3...själv brukar jag klipp och klistra 😉
Drivrutin Postat 29 november 2006 Trådstartare Postat 29 november 2006 En länk till låten : http://www.speedyshare.com/421967811.html
Twilight_Zound Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 Fett mä compressor 😄 Rätt skönt gung, arret är helt ok (men inte trance, enligt mig). Soft electronic fusion eller nått 😄 Comon guys and gals....Nu börjar disskussissionerna 😆 ..... Riktigt skysst spår.... 😄
ThomasJ Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 Jofan.. detta är snyggt. Pumpig o klubbigt. Härligt! Sköna ljud, skönt uppläggg!
Kenta K Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 Hinner inte lyssna ny, måste käka, men fan va roligt med flera trance pulare här! 😏
Nexustwins Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 Skulle inte kalla det trance riktigt, lite mer åt electro hållet. Men jag gillar det du har gjort, lite tunnt kanske. Mer instrument, och kanske nått som bryter av lite. Använde mer av pad ljudet som kommer in vid ca 4 min. och leaden kan komma in tidigare. En aning enformig låt ochså men man sjunker in i det och den kan passa vid tillfällen då man behöver ta det lungt . // Nexustwins
Latency Postat 2 december 2006 Postat 2 december 2006 En klar klubblåt. Funkar inte som trance. Mycket spännande låt med genomtänkt arr. Lite enformig för min smak. Fast snyggt med röst samplingarna som ekar ut ibland. Man känner sig lite osäker på vad som skall komma i nästa takt. Fast det är bra. Good luck!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.