Danabacken Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 Jag letar efter ljudfiler att ha med i musik. Nåt slags tal med någon som snackar om växthuseffekt, rymden, framtiden, forskning, allt dedär. Vart finns sådant? (Ju bättre ljudkvalité, ju gladare blir jag) 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 Såg på top-gear för några månader sen, och då hade han fått en pressad orginalskiva att lyssna på på resan. Det var Margeret Thatchers bästa tal. Finns säkert flera, kanske en hel serie...hemsk tanke 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MikkeÖland Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 (redigerat) Engelska premiärministertal / Mikke oooops det var visst bara text ........ naja du kan kanske hitta waverfiler på talen. / M Redigerat 30 november 2006 av MikkeÖland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 Jag letar efter ljudfiler att ha med i musik. Nåt slags tal med någon som snackar om växthuseffekt, rymden, framtiden, forskning, allt dedär. Vart finns sådant? (Ju bättre ljudkvalité, ju gladare blir jag) 😛 Youtube. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 Jag letar efter ljudfiler att ha med i musik. Nåt slags tal med någon som snackar om växthuseffekt, rymden, framtiden, forskning, allt dedär. Vart finns sådant? (Ju bättre ljudkvalité, ju gladare blir jag) 🙂 Terrence McKenna eller Timothy Leary 😆 Dom snackar båda mkt om framtiden, rymden å hela kittet, men så är dom väl stenade som fan båda 2! Dock så lever dom inte längre, men Terrence McKenna har riktigt jävla underbar skön röst.. Shpongle samplar honom mkt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 Jag letar efter ljudfiler att ha med i musik. Nåt slags tal med någon som snackar om växthuseffekt, rymden, framtiden, forskning, allt dedär. Vart finns sådant? (Ju bättre ljudkvalité, ju gladare blir jag) 😆 Passande pod-sändningar borde ju gå att hitta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 Jag letar efter ljudfiler att ha med i musik. Nåt slags tal med någon som snackar om växthuseffekt, rymden, framtiden, forskning, allt dedär. Vart finns sådant? (Ju bättre ljudkvalité, ju gladare blir jag) 😆 be ngn släkting i äldre åldern att ringa din telefonsvarare o prata in ngt skumt, eller gå ut på stan o anlita första bästa skummisen!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 30 november 2006 Dela Postat 30 november 2006 Jag letar efter ljudfiler att ha med i musik. Nåt slags tal med någon som snackar om växthuseffekt, rymden, framtiden, forskning, allt dedär. Vart finns sådant? (Ju bättre ljudkvalité, ju gladare blir jag) 😏 be ngn släkting i äldre åldern att ringa din telefonsvarare o prata in ngt skumt, eller gå ut på stan o anlita första bästa skummisen!!! "Hej du med hatten, vill du komma hem till mig och prata i en monolog om växthusteffekten, rymden, forskning och framtid, jag bjuder på kaffe" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 1 december 2006 Trådstartare Dela Postat 1 december 2006 Jag letar efter ljudfiler att ha med i musik. Nåt slags tal med någon som snackar om växthuseffekt, rymden, framtiden, forskning, allt dedär. Vart finns sådant? (Ju bättre ljudkvalité, ju gladare blir jag) 😠 be ngn släkting i äldre åldern att ringa din telefonsvarare o prata in ngt skumt, eller gå ut på stan o anlita första bästa skummisen!!! "Hej du med hatten, vill du komma hem till mig och prata i en monolog om växthusteffekten, rymden, forskning och framtid, jag bjuder på kaffe" 🙂 hah! Tack för svaren alla! Ska kolla in de grejer ni tipsat om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.