Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Kalmariter, närboende och eventuella tillresta:

På torsdag spelar den eminenta poporkestern Swedish For Beginners på Tiffany's (Teatervallen) i Kalmar. Insläpp 21, vi går på ca.22, 60:- entré.

Forummedlemmar som vill gå, kontakta mig så får ni gå in två och betala för en. 😲 Special Offer (For a limited time only)! 😱

Skicka pm eller mail. OBS! Antalet är begränsat.

Redigerat av Signert
Annons
Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

Ligger för närma havet 🙂 nä jag bara skojar 😛 kan nog inte komma loss vore skoj men dessvärre. Lycka till

Göran

Postat
Ligger för närma havet 😳 nä jag bara skojar 😆 kan nog inte komma loss vore skoj men dessvärre. Lycka till

Göran

Tack ska du ha! Du kan få låna en flytväst annars. 😳

Postat
Ska försöka locka med mig lite annat folk också...

Samma här 😏

Postat

Android, Linus, Mikkeöland(?) och andra intresserade. Hör av er till mig så får ni en biljett som gäller för "2 för 1", på något sätt, imorgon.

Postat

Ni som inte var där missade en kanonspelning! :rolleyes:

Och jag tror att det var IRL-kalmar-rekord i antalet forumiter: Jag, Linus, Signert och Thomas. 🙂

Måste förresten bara säga att jag funderade ganska så länge på varför jag blev så förvånad över att inte Thomas var skäggig, liten och knubbig, innan jag kom på att det ju beror på hans avatar... :rolleyes:

Postat (redigerat)
Ni som inte var där missade en kanonspelning! 😆

Danke!

Måste förresten bara säga att jag funderade ganska så länge på varför jag blev så förvånad över att inte Thomas var skäggig, liten och knubbig, innan jag kom på att det ju beror på hans avatar... 😄

Och själv blev jag också jätteförvånad när Android inte alls var en silvrig liten robot 😆

Redigerat av Thomas
Postat

Och tack vare denna trevliga spelning och dessa trevliga snubbar i forumet så blev jag också medlem 😄

Postat
Och tack vare denna trevliga spelning och dessa trevliga snubbar i forumet så blev jag också medlem 🙂

Ah, trevligt! Välkommen hit!! 🙂

Postat
Ingen mer som ska till kåren och se på Marit Bergman ikväll?

Jag och Linnéa kommer att va där.

Har besök ikväll, annars hade jag varit där också.

Tack för att ni kom igår, förresten! Och tack för berömmet! 😄

Postat

Tackar återigen för forumuppslutningen på spelningen (minst två pers i publiken har reggat sig efteråt) med en liten bild av spektaklet:

Tiffanys5.JPG

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.