Origin-One Postat 28 november 2006 Postat 28 november 2006 Tjena! Jag har köpt mig en iMac nyligen, så sparpengarna gick åt. Nu letar jag efter en alternativ sequencer tills dess jag lyckats skrapa ihop mer pengar till licensen på Logic Pro. Några bra tips? Finns det någon halvbra freeware till macosx kanske som man kan köra tills vidare?
Pluffo Postat 28 november 2006 Postat 28 november 2006 Ja, hur vore det med logic express för att sedan uppgradera till pro när du får råd?
Piccazzo Postat 28 november 2006 Postat 28 november 2006 Garageband. Ingår har jag för mig i OSX eller så kostar det ett par hundringar. Basic men funkar.
steflund Postat 28 november 2006 Postat 28 november 2006 Ja, Garageband funkar ju till det mest basala (och även en del lite mer avancerade grejer också)... så kör på det ett tag tills ekonomin kommit ikapp.
Emil Postat 28 november 2006 Postat 28 november 2006 Finns nog definitivt ingen freeware som är mer avancerad än Garageband vad jag känner till iaf.
MikkeÖland Postat 28 november 2006 Postat 28 november 2006 Ta dej en titt på APPLEs hemsida. Där finns flera demos att ladda hem samt ofta en hel del Freeware och Shareware's. / Mikke
Björn Olsberg Postat 28 november 2006 Postat 28 november 2006 Skulle också satsat på Garageband. Om du inte vill köra Windows med Boot Camp, förstås. (om du nu använde Windows tidigare)
Wernborg Postat 28 november 2006 Postat 28 november 2006 Nu är jag ingen mac-kille, men det går väl att importera Garagebandlåtar i Logic så då borde ju valet vara självklart?
hegobald Postat 28 november 2006 Postat 28 november 2006 Kör med Garageband.. Sen när du får råd med Logic så är det bara att forstätta med GB projekten där.
ViktorDenStore Postat 28 november 2006 Postat 28 november 2006 Mbox2 Mini såklart! Ljudkort m Pro Tools LE för 3000:- .Viktor
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.