Jump to content
Annons

Gah! Jag hatar Myspace!


tbruce

Recommended Posts

Annons

jag med.

men hatar du myspace av de rätta anledningarna - att det är så jävla fult, opraktiskt och idiotiskt upplagt - eller för att du typ inte lyckas ladda upp din video?

edit: glitter verkar rätt jobbig också. här är en annan sida som garanterat bidrar till psykohälsan i världen idag http://www.phong.com/

Redigerat av unbornichen
Link to comment
Dela på andra sajter

men hatar du myspace av de rätta anledningarna - att det är så jävla fult, opraktiskt och idiotiskt upplagt

Ja. Och att typ varannat försök till att öht göra något på sidan slutar i någon form av error.

- eller för att du typ inte lyckas ladda upp din video?

Skulle aldrig ens få för mej att försöka. Med tanke på att de inte kan få de enklaste funktioner att fungera som förväntat så vill jag inte ens tänka på hur mycket de skulle kunna screwa upp i en videouppladdningsfunktion. Jag har typ konstant dödsångest när jag är inne på sidan.

Obekräftade uppgifter gör gällande att IKEAs försäljning av datorbord ökat dramatiskt sen myspace slog igenom, pga sidans kraftigt negativa inverkan på möblemanget närmast användaren.

De kanske borde överväga att byta namn till Bajspace.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag begriper inte heller Myspace. Jag reggade mig, men hittade inte nånstans där man kan lägga upp musik. Det var ju hela syftet, så jag raderade accounthelvetet.

Det här var ju ett ganska dåligt betyg på en sida. Tog ett bra tag innan jag fattade också.

Sämsta sidan! Det är fult och plottrigt, ointuitivt, fungerar dåligt och ändå har Myspace blivit så populär. Är inte det konstigt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att myspace är det finaste som hänt sedan T-ford, T-sprit och skogaholmslimpa. Har fått så många vänner för livet där. Förut hade jag finnar, nu har jag inte det mer tack vare de härliga kedjebreven som botar allehanda krämpor. Nä, jag förstår inte vart ni fått denna negativa syn på det.

Måste säga att man får väl ta det för vad det är, ett av medierna att promota sig själv/sitt band, att det blivit för stort och brett tar väl charmen av vilket community som helst?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att myspace är det finaste som hänt sedan T-ford, T-sprit och skogaholmslimpa. Har fått så många vänner för livet där. Förut hade jag finnar, nu har jag inte det mer tack vare de härliga kedjebreven som botar allehanda krämpor. Nä, jag förstår inte vart ni fått denna negativa syn på det.

Måste säga att man får väl ta det för vad det är, ett av medierna att promota sig själv/sitt band, att det blivit för stort och brett tar väl charmen av vilket community som helst?

😎

Jag har inget emot själva funktionen, om man säger så, med MySpace. Det är utformningen tekniskt och layoutmässigt som suger.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hörde att studio-forumet ska bli ungefär som myspace. 😎

Om du med det menar möjlighet att lägga upp sina låtar och få dom bedömda, samt knyta kontakter med andra musiker, så varför inte? 😳

...om du med det menar utseendemässigt och funktionsmässigt, så vill jag veta din källa!!!! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

men hatar du myspace av de rätta anledningarna - att det är så jävla fult, opraktiskt och idiotiskt upplagt

Ja. Och att typ varannat försök till att öht göra något på sidan slutar i någon form av error.

Frågan är varför du försöker göra nåt på sidan i huvud taget.

Att myspace blivit stort är ungefär lika irriterande som fenomenet MSN.

Link to comment
Dela på andra sajter

men hatar du myspace av de rätta anledningarna - att det är så jävla fult, opraktiskt och idiotiskt upplagt

Ja. Och att typ varannat försök till att öht göra något på sidan slutar i någon form av error.

Frågan är varför du försöker göra nåt på sidan i huvud taget.

Som dummerdan säger, syns man inte där så finns man inte typ. :rolleyes:

F ö så är jag inne i matchen sen ett tag tillbaka. Den som sig in i leken ger får leken tåla, I guess. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har insett varför det är som det är nu, och har helt enkelt gillat läget. Det fungerar precis som det heter.

Mys-pace.

Dvs, det går i en långsam takt så man hinner mysa. Tänk bara hur mycket glögg och pepparkakor du hinner äta medans du får alla error-meddelanden. För extra mys-faktor kan man tända några värmeljus också.

(och elda upp sajthelvetet.)

Link to comment
Dela på andra sajter

MySpace är en bra idé som tyvärr faller på sitt opraktiska upplägg.

Jag har joinat nu främst för att knyta kontakter.. Tyvärr är ljudet under all kritik eftersom de streamar i 96kbit/22khz, men å andra sidan så är det troligtvis för att dels spara stream och webspace (eftersom det ändå är en gratistjänst), och sen också för att få dit kommersiella musikakter så de kan lägga upp sina låtar som en "preview"-lyssning.

Edit: Min sida är förresten http://www.myspace.com/froggmusic om någon vill adda mig 🙂..

/Daniel

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk bara hur mycket glögg och pepparkakor du hinner äta medans du får alla error-meddelanden

glögg har jag druckit idag. fan va gott de var..

pepparkakor är fan inge gott.. smakar gammal apröv. o så sträv man blir i käften efteråt!! 😉

blä!! 😉😎😉😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...