peter ripa Postat 31 juli 2004 Dela Postat 31 juli 2004 http://www.peterripa.com/cgi-bin/index.cgi...e=song&ID=00169 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
unbornichen Postat 31 juli 2004 Dela Postat 31 juli 2004 https://www.studio.se/index.php?showtopic=1292 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peter ripa Postat 3 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 3 augusti 2004 https://www.studio.se/index.php?showtopic=3392 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 3 augusti 2004 Dela Postat 3 augusti 2004 Mysigt sound!! Riktigt bra stämning du fått till! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Andreas L Postat 3 augusti 2004 Dela Postat 3 augusti 2004 😠 Kryper under skinnet på mig... Vad kallas musikstilen?! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 3 augusti 2004 Dela Postat 3 augusti 2004 Uuj! Lyssnade vidare lite. Bara att lyfta på hatten. Skitbra ju!! Såhär ska man ju jobba med synthar! 😠 Här har dom ju en gjuten plats. Dessutom är sidan snygg som fan... Synthare: Ladda hem, lyssna och lär! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peter ripa Postat 7 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 7 augusti 2004 tack! jag brukar kalla stilen "fin musik". halvt på skämt o halvt på allvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 7 augusti 2004 Dela Postat 7 augusti 2004 (redigerat) tack! jag brukar kalla stilen "fin musik". halvt på skämt o halvt på allvar Ungefär som jag uppfattade det hela faktikst. Tyckte ärligt detta va riktigt bra. Lyssnade igenom massa låtar på din sida, men det blev lite tjatigt till sist. Trots allt så är det kanonbra gjort. Trots att det är på skånska så gillar jag pratet/sången som fan. Låter ärligt och "på riktigt" hela vägen. Sällan man stöter på här faktiskt. EDIT: Stavfel Redigerat 7 augusti 2004 av VacUm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 7 augusti 2004 Dela Postat 7 augusti 2004 Inte lika bra som "många apor tänker som du" men fortfarande fint. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peter ripa Postat 13 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 13 augusti 2004 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 13 augusti 2004 Dela Postat 13 augusti 2004 Sickena tokroliga syntar. Fanns det en låt i det där också eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 augusti 2004 Dela Postat 13 augusti 2004 Grymt soft... Detta gillar jag skarpt. Hur avslappnat och behagligt som helst, bra variation och underbar ljudbild med skumma basar 😱 Hungrar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantel Postat 13 augusti 2004 Dela Postat 13 augusti 2004 Mycket bra! ohyeah! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 14 augusti 2004 Dela Postat 14 augusti 2004 Det må jag säga att detta var ju en klämkäck slagdänga, och den har spelats om och om och om igen på min dator idag! Snyggt jobbat! *golfapplåderar* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 14 augusti 2004 Dela Postat 14 augusti 2004 Det var en attans klämmig hemsida. Ja ggillar att spela Memory. Musken var inte så dum heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peter ripa Postat 17 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 17 augusti 2004 fortsätt att spela memory. man kan vinna min bil. på lördag kommer nya o svårare memorybanor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.