Jump to content
Annons

Ladda ner VST-pluggar

Gäst

Recommended Posts

Hej

Hittade en gratisplugg för autotune som ligger som zip-fil. Skall jag spara den direkt där jag vill ha den i cubase och packa upp den där eller skall jag göra på nåt annan sätt? Hur funkar det? Pluggen heter GVST Gsnap.

Olalj

Dela på andra sajter

Annons

Tackar igen. Det visade sig inte vara så svårt som jag trodde... Den var dessutom lite skoj att leka med. Nu skall jag bara lära mig att dra nytta av den istället för att bara skoja med ljudet 😳

Olalj

Dela på andra sajter

Hallo.. Det finns inga gratispluggar för Autotune eller EZ-drummer.. Du sitter och frågar oss om hu du ska installera piratkopierade program ju 😉🙁

GSnap är väl gratis iaf?

Dela på andra sajter

Hallo.. Det finns inga gratispluggar för Autotune eller EZ-drummer.. Du sitter och frågar oss om hu du ska installera piratkopierade program ju  😉  🙁

GSnap är väl gratis iaf?

Så gratis det kan bli, fast det kommer med något textdokument. Har dock inte läst det, hmm...kanske är något hemligt avtal. 😱

Edit:

Var inte så hemligt, passa på att läsa det 😱

License

* GVST plug-ins are provided to the user at no cost. While

every GVST plug-in is tested to the best of the developer's

ability, no warranty or guarantee is offered to the end user.

* No suggestions made by the developer or his representatives

are to be taken as an implied warranty or guarantee.

* These plug-ins may only be distributed by the official GVST

website, or by parties explicitly given permission by the

developer.

* GVST plug-ins are to be distributed only in their original

form as intended by the developer.

* GVST plug-ins are freeware, meaning you are never under any

obligation to pay for them! However, should you wish to help

support continued development of GVST software, you can

donate through the GVST website.

Redigerat av Zyan
Dela på andra sajter

Hallo.. Det finns inga gratispluggar för Autotune eller EZ-drummer.. Du sitter och frågar oss om hu du ska installera piratkopierade program ju  😱  😉

GSnap är väl gratis iaf?

Japp. GSnap är gratis men INTE Autotune 😉

Dela på andra sajter

För att förtydliga: Jag har laddat ner Gsnap och inget annat. Således inga piratkopierade program för min del. Anledningen till att jag använt ordet autotune syftar på funktionen. Jag trodde det var en programtyp snarare än ett särskilt program.

Olalj

Dela på andra sajter

För att förtydliga: Jag har laddat ner Gsnap och inget annat. Således inga piratkopierade program för min del. Anledningen till att jag använt ordet autotune syftar på funktionen. Jag trodde det var en programtyp snarare än ett särskilt program.

Olalj

Ja det är ok.. Men Autotune är just Autotune, inte Gsnap.. Både gör tonkorrigeringar det är det som gör dom lika. Kul att Auto-tune blivit så synonym med sitt namn att folk kallar själva effekten som uppstår för autotune 😳

http://www.antarestech.com/products/auto-tune5.shtml

Redigerat av hegobald
Dela på andra sajter

Ja det är ok.. Men Autotune är just Autotune, inte Gsnap.. Både gör tonkorrigeringar det är det som gör dom lika. Kul att Auto-tune blivit så synonym med sitt namn att folk kallar själva effekten som uppstår för autotune 🙁

Fast det är väl inget nytt precis... 😲

Autotune (automatisk stämning) är ju precis vad det handlar om.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.