Aleksia Postat 26 november 2006 Dela Postat 26 november 2006 Hej jag heter Aleksandra, 18 år, bor i stockholm och sjunger. Har snokat runt här ett litet tag och märkt att det finns en del kompetenta musiksskapare här 😑 Jag sjunger, skriver låtar, co-producerar.. jag är inte vidare teknisk av mig men jag har känslan för musik! Jag har en soulig röst, föredrar lite lägre toner.. men har bland annat sjungit rock, pop m.m. Rösten är mitt vertyg och jag vet hur jag ska anpassa den för att kunna leverera bra. Jag varit verksam i diverse körer, musikprojekt, egna band osv. Just nu spelar jag in lite med två producenter, samt komponerar melodi och skriver texter i lite projekt. Jag ser ständigt mig omkring för nya projekt och nya roliga sammarbeten. Så nu vet ni lite mer om mig! För voicesample eller om det är något ni undrar så kontakta mig! ha det bäst! /Aleksandra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 26 november 2006 Dela Postat 26 november 2006 Välkommen Aleksandra... Kul med fler tjejer på forumet....! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 26 november 2006 Dela Postat 26 november 2006 - Hej hej! Sthlm här med.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 26 november 2006 Dela Postat 26 november 2006 Välkommen! Och hoppas att du kommer att trivas här 😑 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 november 2006 Dela Postat 26 november 2006 Tjänna tjänna! INte stockholm här men nära ändå 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 26 november 2006 Dela Postat 26 november 2006 Välkommen hit, å go jul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 26 november 2006 Dela Postat 26 november 2006 Välkommen! 😕 Kan du även i framtiden kunna tänka dig sjunga något inom trance genren? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
illvaesen Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Hej på dig! ..sångerskor kan vi aldrig få för många, och kompetenta musiker finns det gott om 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Hallå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Haj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Välkommen hit! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Hejs och välkommen hit! Öl finns i kylen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robbery Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Välkommen!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eliasson Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Hej och välkommen hit. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pain, baby Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Hejhej 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 (redigerat) Välkommen till himlen 🙁 Redigerat 27 november 2006 av ynot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Har det inte kommit rätt många tjejer på senaste tiden? 😕 Missförstå mig inte, jag tycker det är kul. 😄 Välkommen! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Hej och välkommen! Även om tongångar ibland kan vara en aning råa i trådarna, så är de oftast hjärtliga - låt det inte skrämma! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Ett råhjärtat välkommen. Var försiktig med rundgången! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Välkommen! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stensdotter Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Hej där! Kul med lite fler tjejer, hoppas att du hittar några kul projekt att kasta dig in i. Jag trivs jättebra här, skön, rakt-på-sak-stämning. Det har blivit många glada skratt och daglig kontakt med ett gäng mysiga och kompetenta grabbar (för det är ju ändå som sagt mest killar här). Ser fram emot att höra din ljuva stämma i demoavdelningen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
P3t3r Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Hej hej! Så du har också hittat hit! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stajo Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Tjena och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Välkommen! ? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 Hejsan hejsan.. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 Välkommen! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.