Jump to content
Annons

maybe a get together


papawasarodeo (oregistrerad)

Recommended Posts

papawasarodeo (oregistrerad)

LÅTNAMN: maybe a get together

ARTIST/GRUPP: Fredrik & Kalle

GENRE: Skör popmusik

LÅTLÄNGD: 2.09

KOMPOSITÖR: Fredrik Ståhl och Kalle

PRODUCENT: Fredrik Ståhl

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: mp3

STORLEK: 3mb

STATUS: Färdig låt

LÅTLÄNK: http://www.morrissey-fan.se/fredrik/mp3/sl...gettogether.mp3

(som vanligt har jag ingenting med morrissey-fan att göra)

Här kommer en fin liten bit popmusik.

Lite yo la tengo ekar någonstans tror jag.

Är frambringad och inspelad tillsammans med en gammal kursare som jag nu börjat spela in med en dag varje vecka. Detta är den första klara låten.

Hoppas det smakar.

Ge kritik. Positivt. Negativt. Såga. Hylla.

/fredrik

Redigerat av papawasarodeo
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
papawasarodeo (oregistrerad)
Tjenare långa namnet.

Här var det tunnsått med kommentarer,kanske behöver du läsa reglerna för demopostningar - dom finns längst upp på demo sidan..Jag sparar min kommentar tills du fixat infot om låten..

Mvh

Harmonica mike

Nu är det ju ingen regel utan en rekomendation vad gäller information. Såå... tycker inte du behöver vara otrevlig över en sådan sak. Mästring klarar jag mig utan.

Men för å ändå visa att jag kan vara lite tillmötesgående la jag in infon.

Förstår bara inte vad det skulle ge.

PUSS

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjenare långa namnet.

Här var det tunnsått med kommentarer,kanske behöver du läsa reglerna för demopostningar - dom finns längst upp på demo sidan..Jag sparar min kommentar tills du fixat infot om låten..

Mvh

Harmonica mike

Nu är det ju ingen regel utan en rekomendation vad gäller information. Såå... tycker inte du behöver vara otrevlig över en sådan sak. Mästring klarar jag mig utan.

Men för å ändå visa att jag kan vara lite tillmötesgående la jag in infon.

Förstår bara inte vad det skulle ge.

PUSS

Tjena.

Nu får du inte bli sån..Jag var bara trevlig men rättvis.Moderatorerna brukar bli tacksamma om vi vanliga dödliga hjälper till lite..Alla "nya" får sig en skrapa om man inte följer reglerna -antar att det är för den allmänna ordningen,vidare så är det alltid trevligare att kommentera om man får lite info om låten...nog om det.Välkommen till ett fantastiskt och lärorikt forum.

Då lyssnar jag:Finstämd låt med finstämd sång(kanske lite vacklande på nån ton),kanske lite tunt arr..Text mässigt så blir det lite forcerat/otydligt vid 0.45 samt vid 0.59.Guran i bakgrunden bör du nog höja - samt kolla tempot på..

Det var vad jag hörde.

Mvh

Harmonica mike

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...