fogden2000 Postat 25 november 2006 Dela Postat 25 november 2006 Kan nån enkelt förklara Vad vitsen med Fon /gratis trådlöst bredband är? Är det snabbt? Det står :- Vi förutsätter att Du redan har bredband" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gol Postat 25 november 2006 Dela Postat 25 november 2006 Om jag inte är helt fel ute, så tror jag grejen är att man ska dela med sig av sin uppkoppling. Du får alltså en router som du kopplar in för att kunna surfa trådlöst. Det gäller även andra personer i närheten av din router. Samtidigt får du själv tillgång till alla andra FON-användares uppkopplingar. Hur snabbt det går vet jag inte, antar att man själv kan begränsa hur mycket bandbredd andra ska få. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 25 november 2006 Dela Postat 25 november 2006 De där lär bli hackade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rainydays Postat 25 november 2006 Dela Postat 25 november 2006 Tänk dig att i vilken stad du än befinner dig ska du kunna koppla upp dig med din laptop, handdator eller mobil utan att betala något. Det är målet med FON. Att dela med sig och att få något tillbaka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fogden2000 Postat 26 november 2006 Trådstartare Dela Postat 26 november 2006 Aha .Oki 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.