Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Kanske en PC fråga egentligen, vart ändra man mediaspelare på pc, gjorde en uppgradering på winamp, jag vill att realplayer ska vara som första val.

Annons
Postat (redigerat)

winamp ftw.. real är ju hämskt, det är som att försöka paddla med 2 st avbitna bananskal..

Redigerat av Elvispen
Postat (redigerat)

Egentligen är det sjukt irriterande med folk som ifrågasätter ens egna preferenser... men nu kan jag inte hålla mig...

Varför i hela världen vill du ha Real Player som mediaspelare?!

Men som svar på din fråga: Boven är alltid det program som tar över associationerna, så det är där du ska bota felet. Dvs gå in i inställningarna för Winamp och klicka bort "check file associations at startup" och vad övrigt som kan stjäla filassociationerna från dina mediafiler (har inte Winampmenyerna i huvet).

Redigerat av Linkowich
Postat

Eller så högerklickar du på en mp3:a, tar egenskaper och sedan ändrar du "öppnas med...".

Enkelt.

Postat
Eller så högerklickar du på en mp3:a, tar egenskaper och sedan ändrar du "öppnas med...".

Enkelt.

...tills du startar ett program som tar över associationerna igen, och du är tillbaka på ruta ett.

• 1 år senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.