Overkill Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 Hej! Försökte starta iTunes förut, men det hände aldrig något när jag klickade på ikonen, programmet kom aldrig upp. Jag öppnade aktivitetshanteraren och avslutade alla iTunes.exe processer (det har hänt förut och jag har gjort det förut) och startade iTunes. Men då var hela biblioteket borta! Som sagt så har jag gjort samma sak förut utan några som helst problem. I mappen "Previous iTunes Libraries" finns det en fil som ändrades senast för en månad sedan, men när jag försöker importera den så står det: "Filen 'iTunes Library 2006-10-26.itl' kan inte importeras eftersom den inte verkar vara en giltig exporterad fil." Någon som vart med om samma sak, kan jag göra något?
Linkowich Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 När Apple portar sina program till Windowsmiljö så går det allt som oftast lite fel tycks det. Quicktime är ju ett levande exempel på det. Och iTunes är nog inget undantag. Tyvärr. För den ser ju snygg ut. Det finns mediaspelare byggda för Windows som både gör jobbet bättre, är resurssnålare, och kan mer. Tyvärr har jag inget tips på lösning på problemet dock. 🙁 Men nån annan kanske har.
Umemagnus Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 Har du all musik på dator på samma ställe? Isåfall är dete bara att dra dina musikmappar och släppa dom i iTunes igen (om allt blivit raderat från iTunes)... Annars kan man nog köra någon "mp3-uppsamlar-pryl", som kollar av datorn på mp3:or, och lägger in dom i iTunes..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.