Vallhagen Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 Tjena gubbs. Fixar ni 24 timmar utan att besöka en butik?
Majken Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 Hmmm, jag är precis på väg till kungens kurva. Julhandel på Ikea, Toys R Us, El Giganten, Media Markt, Willys och On Off. Jag gissar på att svaret blir ett vänligt men bestämt - Nej 🙂 /Majken
Pazo Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 Iof har jag redan lyckats.. Om man inte tänker baren på klubben som en butik 🙂
Claes Holmerup Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 Eftersom jag ska fira födelsedagen (som egentligen var 23/11) i dag, så var jag iväg och hämtade beställd tårta och annat hos mitt favoritbageri - men annars blir det inget annat shoppande. Att gå ut och handla under lönehelger är rena mardrömmen, så normalt brukar jag undvika det - och handlar hellre när alla andra har gjort slut på sina pengar, i mitten eller slutet av månaden... 🙂
Florian le Sage Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 en har redan vart i Rimforsa och handlat färg (till nya kontrollrummet) och lite FOLKÖL huvva huvva att grunda med innan min sista pava vin skall avnjutas i kväll...men nu lär jag inte besöka en butik förrän på Tisdag så jag klara väl mig då?... 🙂
Wernborg Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 en har redan vart i Rimforsa och handlat färg (till nya kontrollrummet) och lite FOLKÖL huvva huvva att grunda med innan min sista pava vin skall avnjutas i kväll...men nu lär jag inte besöka en butik förrän på Tisdag så jag klara väl mig då?... 🥰 Nödraketer 🙂
slaptap Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 (redigerat) Fixar ni 24 timmar utan att besöka en butik? En baggis. Kan fixa 24 dagar åxå. Brukar faktiskt gå längre än så mellan butiksbesöken... edit: Blir väl ett undantag nu när det närmar sig jultider... Redigerat 25 november 2006 av slaptap
Eternal Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 Inga problem... Hmm jag var iofs och köpte snus och ska på krogen sedan. Men det var en tillfällighet och hade inget att göra med 25 November.
D Vibe Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 Fixar ni 24 timmar utan att besöka en butik? En baggis. Kan fixa 24 dagar åxå. Brukar faktiskt gå längre än så mellan butiksbesöken... edit: Blir väl ett undantag nu när det närmar sig jultider... Vart handlar du maten då? 😄
Eternal Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 Fixar ni 24 timmar utan att besöka en butik? En baggis. Kan fixa 24 dagar åxå. Brukar faktiskt gå längre än så mellan butiksbesöken... edit: Blir väl ett undantag nu när det närmar sig jultider... Vart handlar du maten då? 😄 Han har egen jordkällare och ett stort förråd.
Pazo Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 Fixar ni 24 timmar utan att besöka en butik? En baggis. Kan fixa 24 dagar åxå. Brukar faktiskt gå längre än så mellan butiksbesöken... edit: Blir väl ett undantag nu när det närmar sig jultider... Vart handlar du maten då? 😆 Han kanske har en fru? 😄
Florian le Sage Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 en har redan vart i Rimforsa och handlat färg (till nya kontrollrummet) och lite FOLKÖL huvva huvva att grunda med innan min sista pava vin skall avnjutas i kväll...men nu lär jag inte besöka en butik förrän på Tisdag så jag klara väl mig då?... 😲 Nödraketer 😄 abslut, och du kommer säkert ihåg mina antifolkisinlägg igår 😆
Wernborg Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 en har redan vart i Rimforsa och handlat färg (till nya kontrollrummet) och lite FOLKÖL huvva huvva att grunda med innan min sista pava vin skall avnjutas i kväll...men nu lär jag inte besöka en butik förrän på Tisdag så jag klara väl mig då?... 😎 Nödraketer 😳 abslut, och du kommer säkert ihåg mina antifolkisinlägg igår 😆 Därav kommentaren. Skål!! 😆
Stinkey Zwei Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 I ren protest mot sånt här piss bestämt "von oben" har jag vatt och shoppat tvätt- och sköljmedel, samt ett storpack Mars.
Wernborg Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 I ren protest mot sånt här piss bestämt "von oben" har jag vatt och shoppat tvätt- och sköljmedel, samt ett storpack Mars. ... och jag kände inte ens till det. Har handlar hockeyklubbor och mål till grabben.
Dingbats Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 Visste inte om det, kom precis hem från stan, var och köpte julklappar till hela familjen.
Vallhagen Postat 25 november 2006 Trådstartare Postat 25 november 2006 I ren protest mot sånt här piss bestämt "von oben" har jag vatt och shoppat tvätt- och sköljmedel, samt ett storpack Mars. Föffan pårom bara! Fältbiologerna känns ju lite väl von oben!
tordA Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 (redigerat) om det nu ska vara till någon nytta, gör tvärt om Redigerat 25 november 2006 av TordA
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 Vänta jag tror jag har kvitton kvar.. ICA Eko. morötter Potatis Avocado Lök röd sverige Tandkräm Fluor SUT Bärkasse plast Bananer eko. Grönsaksbulj. 6 l Ägg 6p M eko Örtgården Basi/tim Myrorna Promenad- /Lågskor. Herr Och lite senare gick jag tillbaka till ICA för en potatisskalare. Jag förstår att ni alltid undrat.. 😕
Vallhagen Postat 29 november 2006 Trådstartare Postat 29 november 2006 Ser bra ut, max. Du är vad du äter.
hegobald Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 24 timmar utan att Shoppa.. Det är en baggis.. Har bott i Lappalnds glesbyggd en massa år så.. Vi handlar vanligtvis 1 gång per månad max 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.