ekkä Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 (redigerat) * LÅTNAMN: Första försöket * ARTIST/GRUPP: ekke * GENRE: UK Trance (rätta mej om jag har fel) * LÅTLÄNGD: 1:09 * KOMPOSITÖR: Erik Myrberg * PRODUCENT: Erik Myrberg * EV. MEDVERKANDE: <ingen> * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: .MP3 * STORLEK: 2.66 mb * STATUS: Min första testlåt. Notera: Denna ska inte släppas. * LÅTLÄNK: http://www.speedyshare.com/284199324.html Detta är alltså mitt första försök till att göra en låt med FL-Studio. Jag har inget problem med negativ kritik men skriva gärna varför något var dåligt och hur jag kan göra det bättre! Tack för mej. /ekkä Redigerat 25 november 2006 av ekkä
Cleff (oregistrerad) Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 det distar...du har nog för hög volym...🙂 Liiite för mycket bas också. Det blir inget pump med föör mycket bas då blir det bara grötigt. Jobba lite på det så kan det bara bli bättre.
ekkä Postat 25 november 2006 Trådstartare Postat 25 november 2006 okej, tack! Jag tyckte också bassen grötade rätt mkt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.