Reason Postat 30 juli 2004 Postat 30 juli 2004 (redigerat) LÅTNAMN: beatit ARTIST/GRUPP: Disco Dan & Reason GENRE: Dance LÅTLÄNGD: 3.45 KOMPOSITÖR: Disco Dan & Reason PRODUCENT: Disco Dan & Reason EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: mp3 STORLEK: 5.2 LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 26 augusti 2004 av Reason
Lindeberg Postat 30 juli 2004 Postat 30 juli 2004 Jag och Reason har meckat ihop denna. Är det bra eller?
Danny Cort (oregistrerad) Postat 30 juli 2004 Postat 30 juli 2004 Det är skitbra. Fler Samarbeten! Vilka är näst på tur?
Magnar (oregistrerad) Postat 31 juli 2004 Postat 31 juli 2004 Mycket bra låt! Rösten igenom hela sången tycker jag inte passar ihop med arrangemanget övrigt. Den har för mycket "vibration" på sig, och det känns som ni försökt att få till en riktigt mörk röst (afro american), utan att vara det ifrån början. Inte direkt lyckat, alltså. Vad med att köra en ljusare röst utan så mycket effekter + EQ? Minuten 1:43 - 1:47 kommer synth-chorden fram ganska hårt i en break, och även här känns den lite för hårt mixat med effecter och vibration på ljudet. Annars - kalas! 🙂 /Magnar
Lindeberg Postat 31 juli 2004 Postat 31 juli 2004 och det känns som ni försökt att få till en riktigt mörk röst (afro american), utan att vara det ifrån början. 🙂 Jag hade inga sådana tankar alls, kan jag försäkra dig... Ville bara göra en kul vox. Lustigt hur nån kan komma att börja tala i hudfärgstermer av att höra en simpel diskolåt.
MusicGene Postat 31 juli 2004 Postat 31 juli 2004 (redigerat) bara 3:45? Fan Danne! Har Reason fått bestämma allt eller? 🙂 fräsigt alienknarr ni har ibland. Annars funkar det. Lite som Yello - Oh Yeah typ. Redigerat 31 juli 2004 av MusicGene
fudgesson Postat 1 augusti 2004 Postat 1 augusti 2004 Gillar. Lagom knasig. Hoppas ni gör mer ihop. 😛
Reason Postat 2 augusti 2004 Trådstartare Postat 2 augusti 2004 Tackar Fudgesson och VacUm 😉 Det kommer troligtvis bli mer samarbete senare 😉
Lundin Postat 2 augusti 2004 Postat 2 augusti 2004 (redigerat) Det svänger, pumpar o pyser... känns som en skön clash och låter inte direkt som man hört det här förut...."Afroröst" ?? tyckte det mer lät som en snubbe som rökt alldeles för många cubanska cigarrer och druckit lite för mycket wirre= i bra partyform Vore trevligt med lite mer edge på rösten bara en 3:a får'ebli Edit: såg inte att skalan var nedbantad Redigerat 2 augusti 2004 av demoniqus
Johan Royen Postat 2 augusti 2004 Postat 2 augusti 2004 Awesome! Lite sent för mer konstruktiva kommentarer, återkommer imorgon...
ViktorDenStore Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 Är det tredje sammarbetet eller vilka har gjort sammarbeten här tidigare ... hm... Jag & Jazzman, Danny Cort & Nattvaktaren, Disco Dan & Reason. Det börjar visst bli populärt... Det här lät ju dessutom väldigt bra... 😉 Lite udda prat i bakgrunden dock, säger han nåt eller är det bara "grrmuff" prat? Cool är den i alla fall... Bra jobbat grabbar! /Viktor
Lindeberg Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 Det är jag som reciterar poesin, Do a little dance Make a little love Get down tonight ...ska det vara.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.