Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Sitter å leker lite med en remix, gjort det till å från under en tid. Och nån förbannande gång så tycker man att det ska bli klar. Men ni vet ju hur det är, man meckar å meckar och det tar aldrig slut!

Vad ni tycker om låten skiter jag i. Men tyck till om ljudet.

Låten är en förlängd version från en tidigare släppt platta. Och det ska väl bli nån bonus till nästa platta eller släppa den på en site som tyvärr ligger nere för tillfället.

LÅTNAMN: Cross my Heart

ARTIST/GRUPP: me

GENRE:melodic rock som man säger in da states

LÅTLÄNGD: 7 min

KOMPOSITÖR: Me

PRODUCENT:Me

EV. MEDVERKANDE: tobbe tony pelle

INSPELNINGSÅR: 2004 men mixad idag.

FORMAT: mp3

STORLEK: 16,2 MB

STATUS: Färdig kanske? Vet inte om slutet än ska det vara så eller göra nåt ballt annat 😳

LÅTLÄNK:

Det här låter nog skit. Sitter med feber, skallvärk och en tokjobbig hosta.

Annons
Postat

Gott riffande. Burkljud, främst på trummorna. Oj, oväntat när versen började med cleangitarren. Snygg sång och kul "stuntgitarr" på sina ställen. Det distade kompljudet gillar jag. (Vad är det?) Roligt stick med alla skumma ljud som far omkring, men på tok för långt. Kändes som brutals stilbrott när pianomelodin kom in. Tycker låten kunde slutat innan sticket, eller lägg in ett solo i sticket.

Bra jobbat!! // Steffo

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.