YöApina Postat 24 november 2006 Postat 24 november 2006 (redigerat) LÅTNAMN: ARTIST/GRUPP: GENRE: LÅTLÄNGD: KOMPOSITÖR: PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv) STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen) ( LÅTLÄNK:) Direct LINK: http://www.lehtola-music.com/free_download.rar Hi guys, I've finished another piano track called "Let It Go" and I wanted to release this track for free to thank everyone that has supported my latest release "Burning Bright" Hopefully this tune will light up all the dark evenings that we have every year at this time. Take care of each other, Love, //Matias =) PS. Feel free to drop me a line or two at - http://www.myspace.com/matiaslehtola Sorry boys, det är copy and paste ! 😆 Redigerat 28 november 2006 av Lundin
YöApina Postat 25 november 2006 Trådstartare Postat 25 november 2006 Nu funkar länken igen. Den vart trasig sen igår.
YöApina Postat 27 november 2006 Trådstartare Postat 27 november 2006 Det vart många replys man fått 😉
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 27 november 2006 Postat 27 november 2006 Lägg upp direktlänkade mp3:or så orkar folk bry sig. Tror jag.
Danabacken Postat 27 november 2006 Postat 27 november 2006 Lehtola på studioforum altså? Det var som fan, jag är lite av en fan faktiskt! Hej på dig, du!
YöApina Postat 27 november 2006 Trådstartare Postat 27 november 2006 Danabacken, självklart man är ju inte mer än en människa. Tack för komplimangen =) Ardic, thnx man
YöApina Postat 28 november 2006 Trådstartare Postat 28 november 2006 Hej Allihopa, Jag kan ha uppe länken två dagar till för min host klagar =) Så se till och tanka and do some noise =) //Matte
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.