equality Postat 24 januari 2007 Dela Postat 24 januari 2007 Jag tycker forumet fungerar väldigt bra som det är just nu förutom svårigheterna att ladda ner låtar. Det är lätt att slänga käft, lätt att se nya inlägg, vilka som är i farten osv. Gör att man snabbt kan ge och få svar. Vore tråkigt om alla blev instängda på var sin hemsida a la MySpace eller Jamma.se men det är förhoppningsvis helt obefogade farhågor... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 24 januari 2007 Dela Postat 24 januari 2007 Jag tycker det ska bli spännande att se vad som händer. Men om det nya system skulle vara en katastrof, så hoppas jag att ledarna lyssnar på oss användare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 25 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 25 januari 2007 Jag tycker det ska bli spännande att se vad som händer. Men om det nya system skulle vara en katastrof, så hoppas jag att ledarna lyssnar på oss användare. ORD! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berra_- Postat 29 januari 2007 Dela Postat 29 januari 2007 varför inte bara ha kvar det här forumet? ;O det är ju helt perfekt. (förutom att ladda ner låter då ;P ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trace Postat 30 januari 2007 Dela Postat 30 januari 2007 Står i nya studio tidningen att "Nu öppnar vi community!" När? var? man kan tjuvtitta på studio.se men jag hittar inget community. Eller är jag community blind 😲🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.