lind Postat 23 november 2006 Postat 23 november 2006 Tja. Sitter precis i slutfasen med en liten musiksnutt och jag har ett problem. Jag inte har någon sub, vilket gör det väldigt svårt att höra hur basen ligger i denna mixen. Så om du har, helst en studiosub eller något dyl som du vågar lita på så får du gärna berätta hur det låter hos dig. Jag är rädd att den dova kicken ihop med basen äter upp resten utan att jag hör det. Dock ska jag säga att jag vill ha det ganska dämpat och tungt men ändå så att man inte behöver sänka volymen pga basen (om man spelar på normalnivå). tack på förhand! * LÅTNAMN: ah ah * ARTIST/GRUPP: * GENRE: electro * LÅTLÄNGD: 32 s * KOMPOSITÖR: kristoffer lindgren * PRODUCENT: kristoffer lindgren * EV. MEDVERKANDE: emil nilsson * INSPELNINGSÅR: 06 * FORMAT: mp3 * STORLEK: ~500kb * STATUS: Färdig * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag
Drivrutin Postat 23 november 2006 Postat 23 november 2006 Skönt! Enormt bra! I mina AKG k240 lät det hur balanserat som helst.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.