Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tja, jag undrar bara vad man man ska ha di-boxen till egentligen. Det som står i studio nr 8 verkar konstigt där det står att det är en slags reserv om man inte gillar det uppmickade ljudet från förstärkaren så kan man plocka det rena ljudet genom en datorförstärkare. Ska köpa en Studio projects B-1 snart och hade tänkt att ha den främst till sång och ak gura men också andra små-akustiska instrument. Jag undrar över om man måste micka upp förstärkare bara för att få det att låta bra, eller funkar det som jag gör just nu drar elguran genom en förstärkarsimulator (korg pandora px-4) och lajnar in i mixerbordet till datorn, och förresten lajnar jag bas utan förstärkarsim. in i mixerbordet. Funkar det här?

Annons
tsmalmbe (oregistrerad)
Postat
Funkar det här?

Garanterat,

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.