hammagrella Postat 30 juli 2004 Postat 30 juli 2004 Jag skulle behöva en backupmöjlighet som är lätt att plugga in och plugga ur, dels för att lagra kompletta backuper av allt musiktjafs man har, men även för att snabbt kunna kopiera grejor mellan olika datorer (har min studio-burk totalt disconnectad från allt vad nätverk heter). Nån som har några spontana tips på prisvärda grejor?
VacUm Postat 30 juli 2004 Postat 30 juli 2004 Kolla in datorbutiken.com Där finns massa varianter på externa USB/FW-diskar till rimliga priser.
tordA Postat 30 juli 2004 Postat 30 juli 2004 för enklare transporter mellan internetPC och musiknätvärket använder jag en USBpinne Kingston har halverat priset, så en 256MB kostar ca: 700spänn. och det finns 1GB pinnar och kanske större åxå
hammagrella Postat 30 juli 2004 Trådstartare Postat 30 juli 2004 Hmm, kanske blir både och. Jag gillar usb-pinnar, har en liten 32MB som inte funkar längre, men dom är ju grymt smidiga...
MagnusB Postat 30 juli 2004 Postat 30 juli 2004 Jag köpte en maxtor på 120gb för 2000:- på onoff för ett tag sedan. kanske inte billigaste man kan hitta men den är ljudlös och fungerar klockrent.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.