Loud Postat 30 juli 2004 Postat 30 juli 2004 (redigerat) jag har precis fått i ordning PT systemet och köpt en uppdatering till 6.4 mjukvaran och är mer än nöjd, men jag vill bli av med mitt gamla audiophiles drivrutiner. Delta tray är fruktansvärt irriterande. hur gör jag? Redigerat 30 juli 2004 av Loud
bonzo Postat 30 juli 2004 Postat 30 juli 2004 Det ska finnas en avinstallerare på CD:n som kom med kortet. Den ska tydligen finnas på M-Audio:s webbplats också, men jag har inte lyckats lokalisera den där.
Loud Postat 30 juli 2004 Trådstartare Postat 30 juli 2004 Det ska finnas en avinstallerare på CD:n som kom med kortet. Den ska tydligen finnas på M-Audio:s webbplats också, men jag har inte lyckats lokalisera den där. hm. jag tittade på deras webb också men hittade bara det här: Uninstallation, Windows 2000/XP Q: How do I uninstall the Delta WDM driver (5.x) in Windows 2000/XP? A: Download, extract and run un-installation program Delta Uninstaller which can be found on the download page. Och då kan man fråga sig vart den sidan är för i menysystemet hittar i alla fall jag den inte.
bonzo Postat 30 juli 2004 Postat 30 juli 2004 Och då kan man fråga sig vart den sidan är för i menysystemet hittar i alla fall jag den inte. 🙂 Nej, det är ju det som är problemet. Jag har aldrig lyckats hitta den där download-sidan. Men avinstalleraren ska som sagt finnas på CD:n också.
Loud Postat 30 juli 2004 Trådstartare Postat 30 juli 2004 Och då kan man fråga sig vart den sidan är för i menysystemet hittar i alla fall jag den inte. 😆 Nej, det är ju det som är problemet. Jag har aldrig lyckats hitta den där download-sidan. Men avinstalleraren ska som sagt finnas på CD:n också. tyvärr har jag redan sålt och skickat iväg den och kortet. 🙂 tack för att du tar dig tid föressten.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.