Björn Olsberg Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 Det har varit efterfrågat länge, men nu är några nya avdelningar uppe och rullar, samt en helt ny kategori. * Den helt nya kategorin Hårdvaruinstrument innehåller både akustiska och elektriska instrument, samt hårdvarusyntar. Se Hårdvaruinstrument * Studioutrustning/instrument har bytt namn till Studiohårdvara och inkluderar nu även monitorer/hörlurar och mikrofoner. Se Studiohårdvara Några av avdelningarna är fortfarande tomma, men i mån av tid kommer jag söka upp gamla trådar och lägga dem i rätt avdelning. Den som känner sig manad till att få upp trådantalet i en avdelning får gärna använda sökfunktionen och skicka mig ett PM med länkar till trådar som ska flyttas. Jag fixar ögonaböj. Trevlig kväll! (igen)
RoBERT Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 ujuj! Du är igång ordentligt idag Olsberg! 😎 Bra förändringar måste jag säga. Go kväll! /Robban
Björn Olsberg Postat 21 november 2006 Trådstartare Postat 21 november 2006 Bra förändringar måste jag säga. Kul att du gillar dem! Några av avdelningarna har varit efterfrågade ganska länge (som akusiska instrument), och det är skönt att riva av allt i lite samlad form istället. Så man kan ta ett steg tillbaka istället för att dra igenom något förhastat.
RoBERT Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 Ja det kan jag tänka mig. Man har alltid alldeles för långa listor att riva av. Då är det extra skönt när man kan hinna med lite extra någon gång ibland. 😎
milton Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 (redigerat) Bra förändring! (Off-topic:) Hallelule! Norrlandsskämt? Redigerat 22 november 2006 av milton
Humor Postat 23 november 2006 Postat 23 november 2006 (redigerat) Suveränt initiativ! 😲 Redigerat 23 november 2006 av Humor
Umemagnus Postat 23 november 2006 Postat 23 november 2006 (Off-topic:) Hallelule! Norrlandsskämt? 😲 Hallepite lät inte bra 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.