Strukt Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 (redigerat) * LÅTNAMN: Strukt - Nadjanema Remix * ARTIST/GRUPP:Strukt * GENRE:Trance * KOMPOSITÖR:Strukt * PRODUCENT:Strukt * EV. MEDVERKANDE:Strukt * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: mp3 * STATUS: Färdig demo Som rubriken säger: Jag har dom senaste dagarna filat på en låt. Det är en remix / remake / cover på Unknown Source - Nadjanema, en rätt så skön trance låt tycker jag iallafall. Den versionen jag har gjort är möjligen lite hårdare och det är extremt mycket eget material i låten. Det som är mest likt orginallåten är nog melodin på slutet. Nu har jag kommit til den punkt då jag tycker att den i princip är färdig, och klar för "the public" Kom med synspunkter, sågningar osv! - länk borttagen - Redigerat 29 december 2006 av Lundin
Danabacken Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Najs! 😆 Ska lyssna så fort jag kommer hem!
Danabacken Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Fina melodier, som sagt! 😱 (Dock lite för glatt för min smak) Lite tråkig bas, men snyggt basljud. Sen skulle jag vilja ha lite mer sawtoothpads!
Latency Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Bra låt mannen! Skulle nog vilja ha lite mer "slag i magen" kick i början. Den känns nästan lite mesig. Sen vid 2.50 in i låten så blir det väldigt tyst. Kändes lite konstigt för mig i alla fall. Skön bas låten igenom. Snygga melodier. Är det Reason produktion?
Strukt Postat 22 november 2006 Trådstartare Postat 22 november 2006 Tack för kommentarer! Det är uppskattat. Ja det är Reasonproducerat rakt genom. (lite mastering i wavelab dock)
Latency Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Tack för kommentarer! Det är uppskattat. Ja det är Reasonproducerat rakt genom. (lite mastering i wavelab dock) Gud borde skapat Reason först. Då kanske världen varit lite gladare.... 😱
Nexustwins Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Skön låt men pianot vill jag ha mer realistiskt och inte bara, plink plonk. Lägg det heldre en oktav längre ner om du inte hittar nått bättre. Vill ha starkare kick ochså =). Sköa melodier men nån riktigt fet pad skulle sitta snyggt. Bra jobbat!
Lundin Postat 29 december 2006 Postat 29 december 2006 Länk borttagen då den strider mot forumregel nummer 7.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.