Kasim (oregistrerad) Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 Hej! Jag är 18 vintrar gammal och har tidigare bara luskat runt i forumet men nu är det nog dags att bli lite mer aktiv! Namn: Kasim Är: Rappare (Pessimist Underground Hiphop), Producent Har hållt på med detta i ca 4 år men eftersom man går i skolan så blir det ju lite bergochdalbana med det.. Lägger också upp mitt EP som är lite mer än ett år gammalt. Kan ju säga att det har hänt mycket under den tid, både ljudkvalite och artistmässigt. Jag vet att det finns många anti-rap människor här i världen pga all "gangstermusik" men jag hoppas att jag kan omvända några=) En Pessimists Melankoliska Vardag EP Väl mött! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 (redigerat) uhh. låter mkt trevligt,... gillar du musik från ??Psychological Records??? välkommen hit.. 😐 du kanske vill ha ngt samarbete med petite moi..?! höhö. har ganska mkt beats o grejjer så säg till om du e sugen!!! Jonas Redigerat 21 november 2006 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kasim (oregistrerad) Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 uhh. låter mkt trevligt,...gillar du musik från ??Psychological Records??? välkommen hit.. 😐 du kanske vill ha ngt samarbete med petite moi..?! höhö. har ganska mkt beats o grejjer så säg till om du e sugen!!! Jonas Mjaeee lyssnar inte så ofta på det, bara Necro ibland, helt _sjuka_ texter! Tack=) Jo jag proddar ju som sagt egna beats osv men om du har något intressant in mind skulle jag ju inte tacka nej! 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 uhh. låter mkt trevligt,...gillar du musik från ??Psychological Records??? välkommen hit.. 🙂 du kanske vill ha ngt samarbete med petite moi..?! höhö. har ganska mkt beats o grejjer så säg till om du e sugen!!! Jonas Mjaeee lyssnar inte så ofta på det, bara Necro ibland, helt _sjuka_ texter! Tack=) Jo jag proddar ju som sagt egna beats osv men om du har något intressant in mind skulle jag ju inte tacka nej! 😐 kolla in Ill Bill med.. helt galet jävla bra grejjer.. jag är lite missnöjd att Necro glidit in på mer metal-rap.. 😐 fan va najs.. jag har tonvis med beats.. 🥰 msn?? så kan du få höra ngt med en jädra gång!!! va handlar dina rhymes om!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kasim (oregistrerad) Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 uhh. låter mkt trevligt,...gillar du musik från ??Psychological Records??? välkommen hit.. 🙂 du kanske vill ha ngt samarbete med petite moi..?! höhö. har ganska mkt beats o grejjer så säg till om du e sugen!!! Jonas Mjaeee lyssnar inte så ofta på det, bara Necro ibland, helt _sjuka_ texter! Tack=) Jo jag proddar ju som sagt egna beats osv men om du har något intressant in mind skulle jag ju inte tacka nej! 😐 kolla in Ill Bill med.. helt galet jävla bra grejjer.. jag är lite missnöjd att Necro glidit in på mer metal-rap.. 😐 fan va najs.. jag har tonvis med beats.. 🥰 msn?? så kan du få höra ngt med en jädra gång!!! va handlar dina rhymes om!? Okej ska lyssna på honom med och höra=) Jaha men om det är något jag inte gillar med necro är det dialekten! haha Har PM:at min MSN till dig så det är bara att adda.! Hmm jaaa vad ska man säga, djupa, grumliga, nedstämda, you name it! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 uhh. låter mkt trevligt,...gillar du musik från ??Psychological Records??? välkommen hit.. 🙂 du kanske vill ha ngt samarbete med petite moi..?! höhö. har ganska mkt beats o grejjer så säg till om du e sugen!!! Jonas Mjaeee lyssnar inte så ofta på det, bara Necro ibland, helt _sjuka_ texter! Tack=) Jo jag proddar ju som sagt egna beats osv men om du har något intressant in mind skulle jag ju inte tacka nej! 😐 kolla in Ill Bill med.. helt galet jävla bra grejjer.. jag är lite missnöjd att Necro glidit in på mer metal-rap.. 😐 fan va najs.. jag har tonvis med beats.. 🥰 msn?? så kan du få höra ngt med en jädra gång!!! va handlar dina rhymes om!? Okej ska lyssna på honom med och höra=) Jaha men om det är något jag inte gillar med necro är det dialekten! haha Har PM:at min MSN till dig så det är bara att adda.! Hmm jaaa vad ska man säga, djupa, grumliga, nedstämda, you name it! GAH, de e dialekten som e grejjen.. typiskt new york.. 😛 omg, den e helt fantastisk!! jag vill höra rap på queens-dialekt.. 😛 djupt mannen!! 😛§ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 Välkommen hit! 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
X-enon Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 Fattar inte hip-hop grejen ni snackade om 😐 Men välkommen ska du vara 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kasim (oregistrerad) Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 tack djonas och x-enon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Hejsan och välkommen..😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 25 november 2006 Dela Postat 25 november 2006 Tja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 25 november 2006 Dela Postat 25 november 2006 Får inte länken till din EP att fungera, men välkommen hit 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.