Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har i två veckor (effektiv tid 😎 ) försökt få av mickhållaren från min Studio Projects B1. Är det någon som har en aning om hur man gör.

Har testat:

*Finkänslighet

*Advancerade ryck, inspirerade av labyrinter

*Brutalt våld

😉

Annons
Postat

Kommer du inte ihåg hur du fick dit den? Det är bara att göra likadant, fast tvärtom... 😉😎

Nåja - det är en bajonettfattning, så du måste vrida micen till rätt position och sedan drar du ut den. Den är lite trög även i rätt läge, så titta underifrån, så att du hittar rätt...

rankey (oregistrerad)
Postat

Känner igen detta när jag skulle ta bort den själv. Hade bråttom till bussen etc, körde den i rätt läge men den var fortfarande fast med "klick"et (när man satte dit den). Fick dra sjukt hårt, var rädd att jag skulle paja men hade inget val då jag behövde ta med mig micken från studion. Men efter ett tag så släppte den och tur var så pajade det inte. Vild, våld med eller utan vaselin, det är mitt tips. 😎

Postat

Steg ett: vrid den rätt... 😕 Om du har hållaren framför dej med skåran mot dej, så ska emblemet på micken vara åt vänster.

Steg två: dra. 😱 Går det inte så vrid micken lite fram och tillbaka samtidigt, så den hamnar rätt.

Postat (redigerat)

Haha det verkar tydligen vara ett problem som fler erfarat!

Tack så mkt, nu är min mick äntligen fri

Redigerat av emil_brynge
Postat

King, inte bara jag som ar feg. Har inte heller vagat slita ut micken ur hallaren. Ska testa det dar nar jag kommer hem. (I England inga prickar 😕 No pricks!)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.