Zyan Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 Spelar virveln delvis med vänsterfoten. Vet dock inte om det är några backtracks, men ändå starkt gjort. Faan jag skulle hamra med gipset, även om jag ville eller inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Torwald Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 Rätt imponerande tycker jag, men det är ju ingen direkt nyhet att Travis Barker är rätt duktig 😎 Hur ser anordningen ut för att spela på virveln med vänsterfoten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
milton Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 Rätt imponerande tycker jag, men det är ju ingen direkt nyhet att Travis Barker är rätt duktig 😎 Hur ser anordningen ut för att spela på virveln med vänsterfoten? Man kan skymta nån extra pedal långt ut till höger, framifrån sett. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wernborg Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 (redigerat) Uppsättning för enarmade PS Def Leppards trummis Rick Allen är ju enarmad och det funkar ju bra DS Redigerat 21 november 2006 av Wernborg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lee Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 Visst spelar Travis med vänsterfoten. Men han är mer skolad än han vill ge sken av grabben... Den som sett honom göra rudiments på en virvelkagge kan nog se lite av den gamla skolans övningar. Vissa kan göra sanslösa saker med fötterna. Grabben i följande video lägger en koklockesekvens med vänsterfoten samtidigt som han spelar det andra. (Jepp, triggade trummor men inte något förinspelat trams. Det kommer halvvägs in i videon. Dubbelpedalen mot slutet går inte av för hackor heller... 😕 ) http://www.hartdynamics.tv/video/QT_HS_VID...PRO_TM_TD8.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Torwald Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 Visst spelar Travis med vänsterfoten. Men han är mer skolad än han vill ge sken av grabben... Den som sett honom göra rudiments på en virvelkagge kan nog se lite av den gamla skolans övningar. Hur menar du? Jag vet väldigt lite om Travis Barker, så du får gärna berätta mer...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 han e skolad på klassiskt vis.. mycket virvelövningar.. dvs sitta o spela igenom notböcker med olika virvelövningar.. tråkig shajt mao.. 😐 extremt duktig trummis e han.. hans trumsolon är ganksa tråkiga dock. han gör det som publiken vill ha.. typ fyrtakt med öppen hihat... och alla run om honom är såna ja-sägare och säger aldrig att de inte e bra.. 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 21 november 2006 Trådstartare Dela Postat 21 november 2006 Har sett honom live en gång, det var grymt. Skulle sett honom igen när jag bodde i Sydney, men det var inställt för att han hade brutit foten. Men tror det var en ursäkt för något annat, för såg honom live på tv två dagar innan, och spela två dagar efter i en annan stad. Han är en klassisk skolad marchingband drummer. Här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Torwald Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 Har sett honom live en gång, det var grymt. Skulle sett honom igen när jag bodde i Sydney, men det var inställt för att han hade brutit foten. Men tror det var en ursäkt för något annat, för såg honom live på tv två dagar innan, och spela två dagar efter i en annan stad. Han är en klassisk skolad marchingband drummer. Här Gah! Där ser man! Han diggar rätt skönt när han spelar i alla fall. Men vad säger han i slutet! Något i stil med "now I gotta do just hihat, bass drum and snare drum" eller hör jag i syne? Jag har ju såklart hört om många band som spelat in enskikda trumkomponenter för sig, men trodde inte att Blink av alla band skulle göra det 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 21 november 2006 Trådstartare Dela Postat 21 november 2006 Har sett honom live en gång, det var grymt. Skulle sett honom igen när jag bodde i Sydney, men det var inställt för att han hade brutit foten. Men tror det var en ursäkt för något annat, för såg honom live på tv två dagar innan, och spela två dagar efter i en annan stad. Han är en klassisk skolad marchingband drummer. Här Gah! Där ser man! Han diggar rätt skönt när han spelar i alla fall. Men vad säger han i slutet! Något i stil med "now I gotta do just hihat, bass drum and snare drum" eller hör jag i syne? Jag har ju såklart hört om många band som spelat in enskikda trumkomponenter för sig, men trodde inte att Blink av alla band skulle göra det 😳 Det är ett skämt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Torwald Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 Har sett honom live en gång, det var grymt. Skulle sett honom igen när jag bodde i Sydney, men det var inställt för att han hade brutit foten. Men tror det var en ursäkt för något annat, för såg honom live på tv två dagar innan, och spela två dagar efter i en annan stad. Han är en klassisk skolad marchingband drummer. Här Gah! Där ser man! Han diggar rätt skönt när han spelar i alla fall. Men vad säger han i slutet! Något i stil med "now I gotta do just hihat, bass drum and snare drum" eller hör jag i syne? Jag har ju såklart hört om många band som spelat in enskikda trumkomponenter för sig, men trodde inte att Blink av alla band skulle göra det 😳 Det är ett skämt... Okej 😳 *rodnar* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.