Zyan Postat 20 november 2006 Dela Postat 20 november 2006 (redigerat) Detta är ganska spännande fakta om olika vandringssägner. Obs att detta är ingen skrämselflash som jag just såg i en annan tråd, så ni behöver inte sänka volymen till minimum och sätta er två meter från skärmen. Länk Redigerat 20 november 2006 av Zyan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 20 november 2006 Dela Postat 20 november 2006 Men alla av dem är väl just vandringssägner? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 20 november 2006 Trådstartare Dela Postat 20 november 2006 Tror att ingen är sann, men förstör inte det roliga nu. Spänningen ligger ju i mystiken och ovissheten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 20 november 2006 Dela Postat 20 november 2006 Jag tror på allting som sägs på Inttärnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 20 november 2006 Dela Postat 20 november 2006 (redigerat) Jag tror på allting som sägs på Inttärnet. är det inte sant?? 😛😆 allt alltså!? Redigerat 20 november 2006 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Jag tror på allting som sägs på Inttärnet. Jag är gud! konstig grej. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Jag tror på allting som sägs på Inttärnet. Men inte på allting som sägs på Internet då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Jag tror på allting. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Jag tror på mig själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 (redigerat) Tror att ingen är sann, men förstör inte det roliga nu. Det tänker jag visst göra. 😄 The real source of the scream -- and the origins of the rumor -- were explained by Ohio Player Jimmy "Diamond" Williams: "There is a part in the song where there's a breakdown. It's guitars and it's right before the second verse and Billy Beck does one of those inhaling-type screeches like Minnie Ripperton did to reach her high note or Mariah Carey does to go octaves above. The DJ made this crack and it swept the country. People were asking us, 'Did you kill this chick in the studio?' The band took a vow of silence because that makes you sell more records." Dvs. skrik på inandningen en bit bort från micken och Ohio Players förnekade inte historien för att sälja fler skivor. 😉 Jag tror inte att det hade funkat 2006. 😆 Typ Du vet, tjejen i Timberlakes video blev mördad av managern efteråt. Kom igen, nu måste vi verkligen köpa hans platta! skulle inte hända. Redigerat 23 november 2006 av Linus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 Jag förstår inte hur man kan få det där ljudet till ett dödsskrik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.