ozman Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Jag spelar saxofon, flöjt lite percussion och syntar. Men har enbart jobb på sax och flöjt. Går just nu på Södra Latins musikgymnasium, men spelar massor ute med många olika band. Ett band som jag har har en egen world, jazz klubb, ett soulpopband som åker till London och gigar över nyår, m.m. Fråga efter mer om ni undrar. Nu söker jag en halvproffisionell men seriös DJ med musikvana som har lust att spåna lite på ett projek med mej. Tänker mej att vi ska köra house, dance prylar fast med sax/live instr. ovanpå. Typ sax och percussion, eller sång eller andra softa personer. Jag har massor med kontakter att ösa ur! Så att det blir lite som live-house alltså. (finns det?) Jag är helt lost på genrebegreppen men hoppas det är någon som fattat. Jag gör mycket musik själv, och sjysta grooves att jamma/lira till är inte så svårt att hitta eller svänga till. ha det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Så att det blir lite som live-house alltså. (finns det?) Ja, det finns. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chroffa (oregistrerad) Postat 20 november 2006 Dela Postat 20 november 2006 haha, av nån anledning så går vi runt med samma tankar 😄... troligtvis nån kille som gör reklam för sig: hittade dom här grabbarna vet inte vilka det är men publiken dansar helt tokigt jävla dansdrag alla poppar e http://youtube.com/watch?v=q6WwuxqXPOg av misstag råkade jag hitta den här. lite offtopic men rolig: /christoffer a 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 20 november 2006 Dela Postat 20 november 2006 Jag har vänner i Malmö som vars koncept är 2 DJs, 4 vinylspelare, samplers och en saxofonist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 av misstag råkade jag hitta den här. lite offtopic men rolig: yeah! den var grym som fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ozman Postat 21 november 2006 Trådstartare Dela Postat 21 november 2006 haha, av nån anledning så går vi runt med samma tankar 😆... yeah.. kul att se att du hänger här också iof! Men problemet återstår. Var finns en DJ? Jag trodde att DJs var ungrefär som sångerskor och saxofonister, man hittar dom redan innan man börjar leta... på www.myspace.com/thekingozman ligger lite gamla grejer, men ska uppdateras till helgen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ozman Postat 21 november 2006 Trådstartare Dela Postat 21 november 2006 hittade dom här grabbarna vet inte vilka det är men publiken dansar helt tokigt jävla dansdrag alla poppar ehttp://youtube.com/watch?v=q6WwuxqXPOg va?! är det inte Coltrane som kör Naima?? eller skojar du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chroffa (oregistrerad) Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 hittade dom här grabbarna vet inte vilka det är men publiken dansar helt tokigt jävla dansdrag alla poppar ehttp://youtube.com/watch?v=q6WwuxqXPOg va?! är det inte Coltrane som kör Naima?? eller skojar du? jag skojar fett mkt 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.