pirateKING Postat 19 november 2006 Postat 19 november 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Följas åtÅka Bil (Rated M Remix) ARTIST/GRUPP: Rated M for Mature GENRE: Dance LÅTLÄNGD: 03:17 KOMPOSITÖR: Rated M for Mature PRODUCENT: Rated M for Mature EV. MEDVERKANDE: nej INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 4.5mb STATUS: Typ klar. Förra tråden: https://www.studio.se/index.php?showtopic=29630&hl= Hejsan alla! Jag hade tråkigt en stund och kände samtidigt att Åka Bil borde piffas upp! Jag mycket goda råd i den förra tråden, så nu har jag tagit dom åt mig och postar remixen! Det som är ändrat är: Kicken Snaren Basen Sången. Målet med Remixen var mest att få trummorna och basen att inte låta jättedåligt, som det var innan. Har inte gjort ett 100% jobb. Ja, det är en schlagerhöjningi slutet! _ka_Bil__Rated_M_Remix_.mp3 Redigerat 19 november 2006 av pirateKING
Pazo Postat 19 november 2006 Postat 19 november 2006 hihihihi! 😎 B) Den är så jälla fulskön! 😛 ja du har ju bättrat produktionen men jag tycker fortfarande inte att det håller 100%. du ligger väl på runt 80 nu 😉
tbruce Postat 19 november 2006 Postat 19 november 2006 Som jag sagt tidigare, detta är en närmast genial låt, nästan i klass med rosa helikopter!!! 🙁 Du har en del jobb på sången kvar dock. Texten är otydlig, och sången för lågt mixad. Sen låter den mörka "åka åka bil"-frasen förjävla trist också, väldigt demo. Vet inte om det är akustiken i rummet eller nåt trist reverb eller själva rösten i sig, men den platsar inte som den är nu. En vers till hade nog inte skadat heller. 🙂
pirateKING Postat 20 november 2006 Trådstartare Postat 20 november 2006 Som jag sagt tidigare, detta är en närmast genial låt, nästan i klass med rosa helikopter!!! 😏 Du har en del jobb på sången kvar dock. Texten är otydlig, och sången för lågt mixad. Sen låter den mörka "åka åka bil"-frasen förjävla trist också, väldigt demo. Vet inte om det är akustiken i rummet eller nåt trist reverb eller själva rösten i sig, men den platsar inte som den är nu. En vers till hade nog inte skadat heller. 😉 Du har helt rätt, borde höja upp sången och lägga till en vers. Just nu känner jag bara att jag vill spy på låten, är så grymmt trött på den. Poängen med remixen var mest att få trummorna att inte låta skit, men jag ska helt klart tänka på det du sagt och framförallt mecka med sången. Tack för lyssning!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.