hegobald Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Är man bra på redigering så behöver man inte kunna spela egentligen Check out Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Om man är som jag och varken kan spela eller redigera då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 19 november 2006 Trådstartare Dela Postat 19 november 2006 Om man är som jag och varken kan spela eller redigera då? Då måste man vara generös och ha duktiga polare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Om man är som jag och varken kan spela eller redigera då? 😄 Då måste man vara generös och ha duktiga polare 😆 Jag har iofs alltid haft svårt att få kompisar... Vill du bli min polare? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 19 november 2006 Trådstartare Dela Postat 19 november 2006 Jag har iofs alltid haft svårt att få kompisar... Vill du bli min polare? 🙂 Men Eternal.. Vi är ju redan polare.. forumPolare ju 😆 Kram på dig! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flintan Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Hehe.. Ball. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 (redigerat) Jag har iofs alltid haft svårt att få kompisar... Vill du bli min polare? 🙂 Men Eternal.. Vi är ju redan polare.. forumPolare ju 😆 Kram på dig! 😄 Åhh, vad skönt. Och vi båda älskar supras om jag inte minns fel. 🙂 Redigerat 19 november 2006 av Eternal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 (redigerat) Coolt 😉 Ni har väl sett hans första (?) video? Redigerat 19 november 2006 av D Vibe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 20 november 2006 Dela Postat 20 november 2006 Han skriver ju i slutet att han inte kan spela piano eller trummor förresten, men han måste vara ganska musikalisk iallafall för att kunna få ihop ett sånt fett breakbeat och ändå rätt schysst pianospel 😮 .. Inget man slumpar fram precis. /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 20 november 2006 Dela Postat 20 november 2006 😮 Crazy! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 20 november 2006 Dela Postat 20 november 2006 Dagens coolaste youtube klipp för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hans Postat 20 november 2006 Dela Postat 20 november 2006 Han kan uppenbarligen spela dator! Ett musikinstrument som liksom alla andra musikinstrument kräver båda talang och gnet 😮! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MikkeÖland Postat 24 november 2006 Dela Postat 24 november 2006 Han är suverän. Ny favvo. Kollade in flera verk av honom och flera är riktigt riktigt bra. / Mikke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 24 november 2006 Dela Postat 24 november 2006 HAHAHAHA!!!!! 😳😱🙁😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.