KillwithSkill Postat 19 november 2006 Postat 19 november 2006 (redigerat) Vad händer? Sitter å slösurfar. Inkommande regn. Börjar ösa på sen smäller det utav bara helvete BÄÄÄMM!!! Trodde det inte var sant Åskan slog ner i krokarna. Inte en utan flera gånger. Och det håller på än. Det var nåt nytt för en annan. Åska i november. 🤪 Redigerat 19 november 2006 av KillwithSkill
hegobald Postat 19 november 2006 Postat 19 november 2006 Klimatförändringar kanske.. Kom en 7-jädra skur här i Karlstad nyss också.. Det var bara själva åskan som saknades... Det drog in och spöregnade/hagalde och tokblåste.. På 10 minuter var det borta och solen sken igen.. Udda 😱
KillwithSkill Postat 19 november 2006 Trådstartare Postat 19 november 2006 (redigerat) Ja, jag hade tur. Polaren som bor ett par kilometer härifrån, hans tv, dvd, och dator med adsl-modem brann upp 😉 Redigerat 19 november 2006 av KillwithSkill
Florian le Sage Postat 19 november 2006 Postat 19 november 2006 här är vackert väder peppar peppar, fast jag ser inte solen längre...
Matthew L Postat 19 november 2006 Postat 19 november 2006 http://www.blixtvarning.se/ Brukar kolla denna före jag stänger datorn för natten, känns liksom bra att veta om det är ett värsting-åskväder på väg... 😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.