Jump to content
Annons

vass på andra sidan


ynot

Recommended Posts

* LÅTNAMN: flimmer

* ARTIST/GRUPP: vass

* GENRE: medelålders tonårsrock

* LÅTLÄNGD: 5,23

* KOMPOSITÖR: ynot steven

* PRODUCENT:y not

* EV. MEDVERKANDE: steven ynot anders

* INSPELNINGSÅR: 2005

* FORMAT: m p3

* STORLEK: (4nåt

* STATUS: hyfsat klar

* LÅTLÄNK:)

http://www.vassmusic.com/songs/flimmer%20o...0tony%20mp3.mp3

som vanligt skriver jag texten senare för att bumpa:)

😄🤪😱

Redigerat av ynot
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tjena.

Räddade denna undan cyberdöden,den låg längst ned på listan utan kommentarer!

Nåväl,inte min genre direkt..Sången låter grym där du tar i..Produktionen låter ok i min lyssning.Fet distade guror låter rätt till detta.Sången på det panorerade partiet låter nog lite skumt i lurar,jag körde med monitorer - så jag överlevde 😛

Kanske lite mindre våld på cymbalerna,det skramlar sönder det mesta..Virveln låter lite burkigt = placerad i källaren, medan resten av trumsetet står i vardagsrummet..

I övrigt nice work!

Mvh

Harmonica mike

Link to comment
Dela på andra sajter

rankey (oregistrerad)

Mörkt, tungt o djupt som attans !

Produktionsmässigt är det sweet. Basen är skön. Rösten sitter, raspigheten är grymt i kontext med texten. 🙂 03.30 biten diggar jag med guran.

Trummorna kan bättras till mixmässigt, Harmonica Mike sa det bra. Speciellt virveln låter lååångt bort på nåt sätt, lite oldskool, garagespelnings-stuk på trummixen känns det som. Men oldskool-sound kan också vara mysigt ibland. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar för inputen o tiden tar till mig detta..

Man mixar o fixar trixar för att knyta i samma ändarna.. gott att få lte knuffar åt rätt håll..

Y

Link to comment
Dela på andra sajter

Plus för att det är på svenska.

Ljudet är skumt, lite som du ställt en köksbandare mitt i rummet. När sången kommer in sjunker liksom musiken i styrka (du vet som på reklamradiokanalerna, men det kanske är meningen?)

Gött spelat, fet gitarr och tung låt i alla fall! Gitarr och basspelet verserna är supernajs. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för lyssning werborg ...

Denna låt är väl bland de första jag fick till så man inte grät..Blir roligt att spela in den i gen efter 2 år...

T

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...