Jocke Boberg (oregistrerad) Postat 29 juli 2004 Postat 29 juli 2004 (redigerat) Jag heter Jocke Boberg och är frilansande ljudtekniker och inslagsproducent på Sveriges Radio. Vid sidan om ljudklippandet och skivletandet håller jag på en hel del med DV (video). Just nu pillar jag med min egna kommade fullängdsplatta. Om ni är intresserade av det jag har gjort i P3 finns en lista här: http://www.jocke.com/produktionslista.html Jag gillar mysiga hemmakvällar i Cubase SX2 😉 Trevlig Studiosommar! Redigerat 29 juli 2004 av Jocke Boberg
Nisse Postat 29 juli 2004 Postat 29 juli 2004 Varmt välkommen! 😄 Roligt att se dig här, jag beundrar jag dina remixar i P3... 🙂 //Nisse
hammagrella Postat 29 juli 2004 Postat 29 juli 2004 Jocke! We're not worthy!! Fantastiskt kul att ha dig här. Välkommen! Min all-time-favorit är förstås Alexander Kyckling. Kan dessutom inte låta bli att nynna på den när jag ser Bajen och Alex Östlund in action....
Mats Stålbröst Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 Vad Jocke inte nämner (han är väl för blygsam helt enkelt 😛 ) är att han kommer att medverka som skribent i Studio framöver. Välkommen till vårt webbforum också! /Mats
alexfree Postat 18 augusti 2004 Postat 18 augusti 2004 i tidningen studio stod det att du hade modifierat din behringer mixer....vad exakt har du gjort med den!?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.