robbery Postat 17 november 2006 Postat 17 november 2006 Hej alla glada - Då var det dags för mig att presentera mig. Jag har "hängt" här ett tag men inte skrivit nåt än, men nu är det dags. Vem e jag då? Jo, en en dalmas som hamnat lite fel på sverigekartan, har nämligen flyttat till Skåne. Jobbar som ungdomspastor här, och på den sparsamma fritid jag har så pysslar jag med musik. Lyssnar/spelar på det mesta, men jag undviker gärna opera och Ulf Lundell. Stora favoriter musikaliskt är: Dream Theater - Framförallt Mike Portnoy Tomas Andersson Wij Genesis Änglagård Anekdoten Yes Marillion Narnia Och många fler... Detta är min utrustning: P3,2 1gb ram Delta 1010LT Behringer UB1622FX-Pro Roland XV-5050 Boss GT3 Phonic P5A M-audio radium Tube MP JJlabs SKEC010B Behringer C-2 - 2 st Programvara: Cubase SE3 Battery 2 DFH Superior Instrument: Elgitarr - Charvette Ak. gitarr - Peders standard cut En massa munspel Mandolin av rysk börd - gammal Dragspel av rysk börd... Saxofon - Oscar Adler & co +diverse småinstrument Jaja, en snabb liten presentation... Gokväll
djonas Postat 17 november 2006 Postat 17 november 2006 (redigerat) Haha en ungdomspastor som gillar Mike Portnoy och dissar Ulf Lundell och som dessutom är bosatt i Skåneland...kan det bli bättre! 😛 Love you already man. 🙂 Mkt varmt välkommen hit! Mvh / djonas Redigerat 17 november 2006 av djonas
robbery Postat 18 november 2006 Trådstartare Postat 18 november 2006 (redigerat) Haha en ungdomspastor som gillar Mike Portnoy 😄Mkt varmt välkommen hit! Tackar! Redigerat 18 november 2006 av robbery
Eternal Postat 19 november 2006 Postat 19 november 2006 Tjenare! Du verkar ha rätt skön musiksmak. Nästan lika bra som min. Fast jag gillar viss opera iofs.
Lilleman Postat 19 november 2006 Postat 19 november 2006 (redigerat) Jaha, va trevligt då får vår forumpastor Mornel en ungdomspastor... Jag förväntar mej att ahn kvarstår som församlingsföreståndare/Fomumsföreståndare... 😆 Det kommer ju att avlasta en del... Välkommen! 😄 Redigerat 19 november 2006 av Lilleman
steflund Postat 19 november 2006 Postat 19 november 2006 Haha en ungdomspastor som gillar Mike Portnoy och dissar Ulf Lundell och som dessutom är bosatt i Skåneland...kan det bli bättre! 😆 Love you already man. 🙂Mkt varmt välkommen hit! Mvh / djonas Dessutom en stöldbenägen ungdomspastor som gillar Mike Portnoy och dissar Ulf Lundell bosatt i Skåneland. 😄
robbery Postat 19 november 2006 Trådstartare Postat 19 november 2006 (redigerat) Tackar allihopa... fick faktiskt lov att tänka till när det gällde "Stöldbenägen"... får väl skylla på att jag är trött idag... Gött att få va här! Redigerat 19 november 2006 av robbery
steflund Postat 19 november 2006 Postat 19 november 2006 Tackar allihopa... fick faktiskt lov att tänka till när det gällde "Stöldbenägen"... får väl skylla på att jag är trött idag... Gött att få va här! det förstod du säkert, men jag åsyftade ditt namn! =)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.