Linus Postat 16 november 2006 Dela Postat 16 november 2006 Nu är den här: Koochoh! "An Air-Conditioner Noise Emulator." Behöver man säga mer? 😉 Nu slipper du kånka in fläktar in i studiorummet och micka upp. Pluggen är gratis, datorn behöver ha runtimebiblioteket för Pluggo installerat, och den finns som VSTi för både Windows och OSX. PC Mac Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 16 november 2006 Dela Postat 16 november 2006 Öhhh... Vad ska man ha den pluggen till??? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 16 november 2006 Dela Postat 16 november 2006 Nu är den här: Koochoh! "An Air-Conditioner Noise Emulator." Behöver man säga mer? 😉 Nu slipper du kånka in fläktar in i studiorummet och micka upp. Pluggen är gratis, datorn behöver ha runtimebiblioteket för Pluggo installerat, och den finns som VSTi för både Windows och OSX. PC Mac Kanon, fan va bra. Alltid stört mig på att jag köpte en så tyst studiodator. Nu är problemet löst, spar pengar som attan nu när jag slipper köpa en ny burk för att få med det där charmiga fläktljudet. Fan Linus egentligen skulle du ha en slant. Tack! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 16 november 2006 Dela Postat 16 november 2006 Jag har annars några gamla chassifläktar till salu som du kan få för en billig peng, ifall du känner för att köra riktig hårdvara. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linkowich Postat 16 november 2006 Dela Postat 16 november 2006 Nej givetvis ska pluggen kalibreras efter ens verkliga luftkonditioneringsbrus, och sen köras i motfas på alla mikspår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 16 november 2006 Dela Postat 16 november 2006 Nej givetvis ska pluggen kalibreras efter ens verkliga luftkonditioneringsbrus, och sen köras i motfas på alla mikspår. Jag önskar dej lycka till med det. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 16 november 2006 Trådstartare Dela Postat 16 november 2006 (redigerat) Fan Linus egentligen skulle du ha en slant.Pluggtillverkarna har faktiskt en PayPal-knapp på sin sida. 😉 Redigerat 16 november 2006 av Linus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 Äsch.. en gammal kalix kupévärmare är billgiare ju 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 Äsch.. en gammal kalix kupévärmare är billgiare ju 🙂 Billigare än gratis? Får man betalt att ta emot kalix kupévärmare? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.