Fidden Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 På bilderna ser man inte någon skruv att fästa armen i bord/hylla, finns det en sådan? Yepp, som en vanlig skrivbordslampa, men fetare... Okaj... inte helt omöjligt att det kan fungera då. Får slänga iväg en fråga till tillverkaren och höra. Tackar för hjälpen, nu har jag kapat färdigt tråden 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Kolla vad jag hittade på samma sida Fidden http://www.misco.se/?528215 Problemet är att jag tror att mitt fönster går sönder om jag skruvar fast saker i det... 😛 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 19 november 2006 Trådstartare Dela Postat 19 november 2006 Som en sann "Gearslutz" så måste man ju plocka in allt i musikrummet och få se resultatet... Det ser dock väldigt kliniskt ut utan sladdar, rödvin och kaffekoppar... 😆 Tillbaka till ursprunget i tråden... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 De är ju faktiskt riktigt snyggt 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 19 november 2006 Trådstartare Dela Postat 19 november 2006 De är ju faktiskt riktigt snyggt 🙂 Tack Pazo... Det värmde... 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Vad finns i väskan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 19 november 2006 Trådstartare Dela Postat 19 november 2006 Vad finns i väskan? En Manley Ref C... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Kräver en Mick en så stor väska? 😉 Fan va nice! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Kräver en Mick en så stor väska? 😛Fan va nice! 😄 MINST!! små väskor är töntigt.. 😉😛🙂 själv har jag en stor (lika stor) aluminiumväska till ett gäng av mina dynamiska mickar. typ 5-8st Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 19 november 2006 Trådstartare Dela Postat 19 november 2006 Kräver en Mick en så stor väska? 😉Fan va nice! 🙂 Nja, Trafo och kabel ligger ju också där... Och så massa skum så klart... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 19 november 2006 Trådstartare Dela Postat 19 november 2006 Kräver en Mick en så stor väska? 😛Fan va nice! 😄 MINST!! små väskor är töntigt.. 😎😛😎 Stora väskor är "Power" när man kliver in i studion som tekniker... 😄 Gärna lite glamorösa loggor på också... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wernborg Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Nja, Trafo och kabel ligger ju också där... Och så massa skum så klart... 🙁 Blir det inte väldigt kladdigt 🙂😠😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 Nja, Trafo och kabel ligger ju också där... Och så massa skum så klart... 😄 Blir det inte väldigt kladdigt 😄😄😄 Vi tekniker gillar att kladda på saker så det blir ju perfekt med en massa kladd, hahaha! 😛 Skumt skum! 😆🙂🙂 night night boys 'n grrrrls! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 22 november 2006 Trådstartare Dela Postat 22 november 2006 Nja, Trafo och kabel ligger ju också där... Och så massa skum så klart... 😉 Blir det inte väldigt kladdigt 😉😳😄 Skum karaktär, skumt ljud... Men brandsäkert... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 22 november 2006 Trådstartare Dela Postat 22 november 2006 (redigerat) Tillbaka till ämnet en samling av bilderna Ben och lack Montering... På plats i musikrummet Redigerat 22 november 2006 av Lilleman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 du är så enformig lillen 😄 Får man inte gå ens liiiiite OT? hihi, 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 26 november 2006 Trådstartare Dela Postat 26 november 2006 du är så enformig lillen 🙁 Får man inte gå ens liiiiite OT? hihi, 😆 Tyst, rätta in dej i ledet... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tobbski Postat 25 september 2012 Dela Postat 25 september 2012 Hej på er Här är mitt bidrag, en kombinerad rackmöbel där även datorn får plats med lådor och hela kittet Måtten stämmer dock ej så det får ignoreras. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.