ozman Postat 16 november 2006 Postat 16 november 2006 Någon halvetablerad DJ i Sthlms området som har lust att lira plattor när jag spelar sax över? Spelar mycket och har många kontakter. Men mest i U-a. Fårstår ni konceptet? fler infallsvinklar och synpunkter tas gjärna emot! ha det allesammans!
Wernborg Postat 16 november 2006 Postat 16 november 2006 Är ingen DJ men det hade nog varit kul att se live. Lite som Miles på slutet...
ozman Postat 16 november 2006 Trådstartare Postat 16 november 2006 Lite som Miles på slutet... lite min tanke.. skulle kunna ha en percussion snubbe också. vad tror ni?
Wernborg Postat 16 november 2006 Postat 16 november 2006 Lite som Miles på slutet... lite min tanke.. skulle kunna ha en percussion snubbe också. vad tror ni? Det skulle se coolare ut i alla fall. 😉 Du i mitten. DJ till höger, perc till vänster.
chroffa (oregistrerad) Postat 20 november 2006 Postat 20 november 2006 palla två trådar 🙂https://www.studio.se/index.php?showtopic...=0entry524942 kom på onsdag förresten. (sprak!)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.