Majken Postat 16 november 2006 Postat 16 november 2006 Om du är ägare av Native Instruments Komplete och Komplete Care 2006 så bör du hålla extra koll på din mailbox de närmaste dagarna. För att tacka Komplete Care-kunderna valde NI att skänka bort uppgraderingen till Komplete 4 tillsammans med Universal Binary uppdateringarna och en kupong på 150 euro. Kupongen var giltig till årsskiftet i företagets webbshop. Men Komplete 4 blev försenat och vissa kunder har haft problem med aktiveringen. Som plåster på såren förlänger Native Instruments tiden på kupongen till 31'a december 2007, men de passar också på att skänka bort synten Massive för att tydligt visa på hur viktiga deras kunder är.
Majken Postat 16 november 2006 Trådstartare Postat 16 november 2006 Och jag behöver väl knappast säga att Massive kommer att vara aktiverat på mitt konto inom några timmar va? 😎 Tack NI och tack Florian som skickade det glada brevet! 🙂 /Majken
Björn Olsberg Postat 16 november 2006 Postat 16 november 2006 Fan Majken, jag blir mer och mer avundsjuk på ditt köp 😎 Grattis!
cm0s Postat 16 november 2006 Postat 16 november 2006 (redigerat) Så, vad tycker ni hittills? Lyckats göra några roliga patchar? Redigerat 16 november 2006 av cm0s
Majken Postat 16 november 2006 Trådstartare Postat 16 november 2006 I Massive? Åh ja! Jag testade ju den till Studio 9-2006 och tyckte riktigt mycket om den. Har haft lite köpångest kring huruvida jag skulle skaffa den eller inte. Nu slipper jag fundera 😎 Om jag inte är felinformerad så kommer det att dyka upp ett Userlibrary till Massive. Och i såna fall siktar jag givetvis på att svänga ihop en liten ljudbank. /Majken
cm0s Postat 16 november 2006 Postat 16 november 2006 I Massive? Åh ja! Jag testade ju den till Studio 9-2006 och tyckte riktigt mycket om den. Har haft lite köpångest kring huruvida jag skulle skaffa den eller inte. Nu slipper jag fundera 🙂 Om jag inte är felinformerad så kommer det att dyka upp ett Userlibrary till Massive. Och i såna fall siktar jag givetvis på att svänga ihop en liten ljudbank. /Majken Okej, har bara kört demot än så länge. Låter riktigt bra, kanske önskade att den hade en 4:e oscillator ;D Tyckte det var kul att Rob Swire från Pendulum hade bidragit med några presets. Skulle lätt köpa Massive om jag inte gick på studiebidrag 🙁
expanded Postat 23 november 2006 Postat 23 november 2006 (redigerat) Ja! F*n 3000:- är lite väl mycket för en mjuksynth. Jag får nöja mig med Fabfilter Total Bundle klippet nu! Mums! Redan uppe i 45% 😄 Redigerat 23 november 2006 av expanded
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.