Dingbats Postat 16 november 2006 Postat 16 november 2006 LineRider! Man drar streck och trycker play, så åker det en gubbe i kälke på linjerna, det är hur beroendeframkallande som helst. Jag började vid lunch och kan inte sluta! 😆
VacUm Postat 16 november 2006 Postat 16 november 2006 Tokbra det också. Fan va skönt det är att vara ledig för en gångs skull! Det är då man ska hålla på med sånt här.
Danabacken Postat 16 november 2006 Postat 16 november 2006 Fasen, jag får inte gubben till o åka på linan. Han faller rätt igenom alltihop! 🙁
Linus Postat 16 november 2006 Postat 16 november 2006 Fasen, jag får inte gubben till o åka på linan. Han faller rätt igenom alltihop! 😉 Den ena musknappen ritar "marken" och med den andra ritar du tak eller annan grafik som inte påverkar motorn. 😉
JahCrab Postat 17 november 2006 Postat 17 november 2006 Jisses, demonstrationsfilmen måste ha tagit evigheter att göra. Jag försöker göra en självmordsloop och lyckas misslyckas med det!
Krokodil Postat 17 november 2006 Postat 17 november 2006 😛 Men haha! 😛 För fan, pust... Har man inget liv så skaffar man sig ett 😆
flintan Postat 17 november 2006 Postat 17 november 2006 påminner lite om såna där drömmar som jag brukar brukar ha vid hög feber eller extrem baksmälla.. 😆 Men det var roligt. Gubben har lite dålig balans bara.
Gote Postat 17 november 2006 Postat 17 november 2006 Fan va skön! 🙂 Jag gjorde ett stort hopp, och han slutar liksom inte falla... Han har fallit i sju minuter nu! 🙂
hackeman Postat 11 december 2006 Postat 11 december 2006 Helvete, jag är fast. Mitt i natten. Jag som har möte imorgon bitti. 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.