svante Postat 16 november 2006 Dela Postat 16 november 2006 För bövelen!! 😱 Det går ju att skruva av skruvarna på subtractorn!! Så fröjdefullt!! Men ni visste säkert detta redan. Finns det fler hyss som proppellerskallarna sitter o fnissar åt tro?? 😎 Svante Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 16 november 2006 Dela Postat 16 november 2006 Ja lite fler eastereggtips skulle vara kul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 var det inte ngt med Matrix i 2.5 som man kunde göra?? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 https://www.studio.se/index.php?showtopic=11699 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Royen Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 Mm, det fanns ju en hel hög med grejer förut. La för övrigt märke till att Subtractorn är tillverkad (den 1:a februari) 1983... Vintage, någon? =P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 La för övrigt märke till att Subtractorn är tillverkad (den 1:a februari) 1983... Vintage, någon? =P Det var inte många syntar -83 som hade aftertouch/expression/breath controller, så det måste göra Subtractorn ännu coolare 🙂 Förresten, ifall ni saknar en skruv... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moke Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Tjaa... detta är kanske inte en "easteregg" men design miss är det i alla fall. Om man kollar på rattar på ReDrum kan man se att alla de mindre rattar är flyttade lite åt höger i förhållande till respektive skalorna. Bend rattarna i kannaler 6 och 7 är t.o.m. flyttade lite ner och alla pitch rattar är flyttade upp. 😄😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Tjaa... detta är kanske inte en "easteregg" men design miss är det i alla fall. Om man kollar på rattar på ReDrum kan man se att alla de mindre rattar är flyttade lite åt höger i förhållande till respektive skalorna. Bend rattarna i kannaler 6 och 7 är t.o.m. flyttade lite ner och alla pitch rattar är flyttade upp. 😄😉 fritid? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Jag minns min första gång jag skruva upp min första skruv i Reason 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moke Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 (redigerat) Tjaa... detta är kanske inte en "easteregg" men design miss är det i alla fall. Om man kollar på rattar på ReDrum kan man se att alla de mindre rattar är flyttade lite åt höger i förhållande till respektive skalorna. Bend rattarna i kannaler 6 och 7 är t.o.m. flyttade lite ner och alla pitch rattar är flyttade upp. 😉🙂 fritid? Jooo.... kanske jag har lite för mycket fritid 😄 men jag uptäckte detta när jag skulle göra en backdrop till en av mina combi trum-patchar. Redigerat 19 november 2006 av Moke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.