Johan Royen Postat 2 december 2006 Postat 2 december 2006 (redigerat) Hmm, scorade INTP förra gången, vilket jag tycker stämmer jävligt bra. Nu blir jag typ ESTJ, och delar klubb med en massa konservativa högeridioter. Redigerat 2 december 2006 av royen
Carl Cadello Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 (redigerat) Har gjort flera liknande tester över åren och har upptäckt att svaren varierar lite beroende på mitt focus, hur jag mår och min ålder. Men slående är att svaren ligger ganska nära varandra. Även denna gång var jag en ENFJ. Liten undersökning Jag gjorde en sammanställning av vilka som är ENFJ här på Forumet (åtminstone de som gjort testet och orkat lägga upp svaret): Linus Egghuvud Kricke hegobald Hans Olsberg Eternal Light Head Carl Cadello Resultat: 9 st varav 2 moderatorer är ENFJ De flesta som gjort testet på Studio Forum beskriver sig som ENFJ. 😮 Betraktelse: Att de flesta som det viktigaste tror jag ligger i att ENFJ är "the Identity Seeking Personality" - Idealists do not abound, being as few as 8% and nor more than 10% of the population. Slutledning: Jag drar slutledningen att de flesta på Studioforum som gjort testet och laggt ut svaret här, har gjort detta eftersom de flesta av oss ( 9 st ENFJ:s) är intresserade av att göra tester som visar oss vem vi är och sedan förmedla detta till andra!! 😄 Det värsta är att vad vi får reda på är: att ENFJ:s vi vill vem vi är och sedan meddela andra att vi inte vet vem vi är och vill veta det. 😉🙂 Redigerat 5 december 2006 av Carl Cadello
Light Head Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 Så bra du har tolkat det! Du har nog slagit huvudet på spiken rejält hårt dessutom! Aj....!
Umemagnus Postat 6 december 2006 Postat 6 december 2006 ENFJ..... "..... Such a one is the eNFj, thus rightly called the educative mentor or Teacher for short. The Teacher is especially capable of educing or calling forth those inner potentials each learner possesses. Even as children the Teachers may attract a gathering of other children ready to follow their lead in play or work. And they lead without seeming to do so...." Intressant... går nu på en musikpedagogisk utbildning.. ..
Carl Cadello Postat 6 december 2006 Postat 6 december 2006 (redigerat) Ups! 🙂 En till EnFJ. Snart tar vi över världen. Vi har i alla fall (särskrivning?) tagit över denna tråden... Jäklar vad alla "de andra" kommer att vara pedagogiserade 😄 Redigerat 6 december 2006 av Carl Cadello
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.