Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Nån mer än jag som ska gå? nån som ska se nått annat band än Slayer?

Redigerat av Christofer
Annons
Postat

Jag tänkte gå för att se min gammla favoriter In Flames, men jag för långsam med biljettköp.

Däremot införskaffade jag mig igår en biljett till Killswitch Engage på Debaser 22 Januari 😛

Postat

Ok, de blir andra gången jag ser In Flames (såg dom första gången när dom var förband åt Judas Priest) men jag går för att se Slayer. :rolleyes:

Palleman (oregistrerad)
Postat

Ska dit. Mest för man vet väll inte hur länge till Slayer ska hålla på, men även för att se Children Of Bodom, hoppas även på att In Flames ska köra mycket gammalt istället för det lite sämre nya.

Postat

Enligt Kerry så blir de en platta och en live DVD till. :rolleyes:

Ca.tider för kvällen:

Dörrar 17.30

Thine Eyes Bleed - ca 18.20 - 18.45

Lamb of God - ca 19.00 - 19.40

Children of Bodom - ca 20.00 - 20.40

In Flames - ca 21.00 - 21.50

Slayer - ca 22.20 - 23.30

Btw: Bassisten i Thine Eyes Bleed: Johnny Araya är bror till Slayers frontman Tom Araya. 😉

Postat
dörrar 17:30? Stod ju 18:30 på biljetten. Men man har sittplats, så det spelar inte så stor roll 🙂

ok, 🙂 var sitter du nånstans?

Själv har jag ståplatts men jag går hemmifrån runt 6 och hoppas på att jag får en bra platts endå. 😉

Postat

Hoppas att dom kör nåra låtar från tiden innan RIB och att Tom inte fuckar up texte till Cult om dom lirar den. 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.